brenne Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hei. Jeg har den gamle versjonen av Premiumen, altså 20GB HDD osv, ikke HDMI utgang osv. Men vil denne funke på min isteden, eller må jeg ha den nye versjonen? http://www.gamezone.no/aspx/produkt/prdinf...aspx?plid=12298 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Nei. Har du ikke en original HDMI-plugg bakpå så får du ikke HDMI med mindre du kjøper en boks som gjør om komponent til HDMI. Lenke til kommentar
brenne Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Nei. Har du ikke en original HDMI-plugg bakpå så får du ikke HDMI med mindre du kjøper en boks som gjør om komponent til HDMI. Ok. Hvor kan jeg få kjøpt en slik boks, og blir kvaliteten på lyd\bilde det samme som hvis jeg skulle ha kjørt HDMI hele veien? Tenker bare siden at det er komponent først.. Takk for svaret! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Det blir ikke noe bedre bilde med de boksene, de bare gjør så du kan bruke en HDMI-port på tven istedenfor å bruke komponent til tven. Samme bilde, men mye dyrere. Jeg ville ikke kjøpt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå