C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Her kommer det et par portretter til, fra samme shoot som forrige (som forøvrig blir nummer III i denne serien som jeg nettopp nummererte). Siden disse er fra samme sett poster jeg dem sammen. Strobist-info: SB-28 gjennom branntrappmetallrist ovenfra mot bakgrunn, hardkoblet til SB-800 med paraply eller diffusor eller noe fra kameraets venstre, innebygd blits for utfylling og trigging av 800. Tatt i råformat, moderat etterbehandla med NX2 og GIMP. EDIT: Gratulerer så meget med dagen, forresten. Endret 17. mai 2009 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
Responsive Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) For mye murstein, kutt vekk! Edit; Gratulerer med dagen, du og Endret 17. mai 2009 av Responsive Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Det kan nok stemme, ja. Fungerte bra å kutte det vekk litt. Ideelt sett skulle jeg gjerne hatt litt mer plass på høyre og oppe, men jeg gikk for tett i utgangspunktet. Jaja, man lærer så lenge man fotograferer. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Nr 2 er den beste. Hun har ett fint smil, ville ha desaturated bilde litt og brusha over de stedene blitsen har truffet for hardt, mulig også lysne det litte grande. Her gjordte jeg en speedredigering. Langt ifra fornøyd men som sagt, 2min redigering. Si ifra viss jeg skal fjerne den. Endret 17. mai 2009 av ZoDz Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Den likte jeg Skal prøve på noe tilsvarende - har lite erfaring med etterbehandlig av portretter, så denslags respons er ekstremt nyttig! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Man kan aldri ha for mye murstein Jeg synes redigeringa til Zodz ble for mye plastic-fantastic. Men det er meg. Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Man kan aldri ha for mye murstein Jeg synes redigeringa til Zodz ble for mye plastic-fantastic. Men det er meg. Tom Jeg sa det var speedredigering, og når blitsen har overeksponert huden så er det ikke mye man kan gjøre. Jeg brusha bare med svakt opacity over. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Her er det et forsøk til fra meg. Litt børsting og et forsiktig puff på kurvene. Kutta vekk bittelittegrann av mursteinene også, men jeg har kommet fram til at jeg liker at det er rikelig av dem. Dere får være tålmodige med meg, dette her er ting jeg ikke synes jeg har kontroll på Lenke til kommentar
fototim Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Portrett har jeg lite greie på, så jeg nøyer meg med å si at jeg henger meg veldig opp i skyggen fra nesa i bilde to. Den får nesa hennes til å virke skeiv og overdimensjonert. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Hvorfor i gudsnavn har folk mursteiner som BG i fargebilder? Har en teori om at ALLE mediefag elever på ett eller annet tidspunkt tar minst en serie portrett foran en murvegg til ett prosjekt av noe slag gjennom tiden sin på media. Gjorde det selv. Mange andre i klassen gjorde det også. Og, alt for mange andre har jeg sett gjøre det Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg vil ha meg frabedt å assosieres med elever på mediefag. Brukte egentlig den veggen fordi det var mange steder å feste blitsene rundt der. Og fordi teglstein er tøft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå