Gå til innhold

BK: Trine I/II (flere portretter :D )

Anbefalte innlegg

Her kommer det et par portretter til, fra samme shoot som forrige (som forøvrig blir nummer III i denne serien som jeg nettopp nummererte).

Siden disse er fra samme sett poster jeg dem sammen.

Strobist-info: SB-28 gjennom branntrappmetallrist ovenfra mot bakgrunn, hardkoblet til SB-800 med paraply eller diffusor eller noe fra kameraets venstre, innebygd blits for utfylling og trigging av 800.

Tatt i råformat, moderat etterbehandla med NX2 og GIMP.

EDIT: Gratulerer så meget med dagen, forresten. :D

Endret av C₈H₁₀N₄O₂
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nr 2 er den beste. Hun har ett fint smil, ville ha desaturated bilde litt og brusha over de stedene blitsen har truffet for hardt, mulig også lysne det litte grande. Her gjordte jeg en speedredigering. Langt ifra fornøyd men som sagt, 2min redigering. Si ifra viss jeg skal fjerne den.

post-142352-1242593149_thumb.jpg

Endret av ZoDz
Lenke til kommentar
Man kan aldri ha for mye murstein ;)

Jeg synes redigeringa til Zodz ble for mye plastic-fantastic. Men det er meg.

Tom

Jeg sa det var speedredigering, og når blitsen har overeksponert huden så er det ikke mye man kan gjøre. Jeg brusha bare med svakt opacity over.

Lenke til kommentar

Hvorfor i gudsnavn har folk mursteiner som BG i fargebilder?

Har en teori om at ALLE mediefag elever på ett eller annet tidspunkt tar minst en serie portrett foran en murvegg til ett prosjekt av noe slag gjennom tiden sin på media.

Gjorde det selv. Mange andre i klassen gjorde det også. Og, alt for mange andre har jeg sett gjøre det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...