Flack90 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Det kommer også an på hva som er ditt strategiske objektiv. Om kun landområdene er det du er ute etter, ikke folkene der, ender det ofte i masseutryddelse. Om du er på imperialistisk kurs, vil da over områdene, og bruke folkene som bor der som slaver eller arbeidere for deg. Lenke til kommentar
loffen90 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Er det umulig å vinne en krig nå til dags? Hva skjedde med "vinneren skriver historien"? For meg så virker det som om når en krig først har brutt ut, så slutter den aldri. terrorist- og geriljagrupper holder det ved like istede for å la den sterkeste vinne idet "kongen" forlater roret. Kan ikke bare konflikter få utfolde seg som verst sånn vinneren faktisk vinne rog kan stabilisere området på lang sikt? så vist danmark invaderte norge og "vant" mot vår hær, så ville du bare tenkt, okei greit for meg, de var sterkest? Ikke faen Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Danmark er ikke så ille, da ville jeg heller levd fredelig under Danmark en å sette mitt eget og mange uskyldige danske soldaters liv i fare. For ikke å snakke om mulige represalier på sivilbefolkningen i Norge. Lenke til kommentar
loffen90 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Danmark er ikke så ille, da ville jeg heller levd fredelig under Danmark en å sette mitt eget og mange uskyldige danske soldaters liv i fare. For ikke å snakke om mulige represalier på sivilbefolkningen i Norge. tingen er at det ikke ville vært noe sivilbefolkning i "norge". fordi de skifta navn til DanmarkV.02 Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hva vi kaller befolkningen er ikke verdt å drepe over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå