Inc Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Liker hvordan en liten dråpe sånn ca midt i bildet henger i litt spindelvev og skaper ørsmå detaljer. Ende mer kos er det når man kan se bilde i full oppløsning. 1250px blir litt i minste laget her. her en den lille dråpen jeg mente, veldig croppet Endret 17. mai 2009 av Inc Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Synes ikke bildet ble så velidg bra siden man nærmest må se etter dråpa, de "stråa" er veldig dominerende, da faller dråpa vekk. På den cropa versjonen ble det for utydelig. Du burde gått enda nærmere eller kanskje brukt en annen linse. Natrich Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Jeg har litt problemer med å finne noe interessant i dette bildet. Ble rett og slett for vanskelig å se hva som er hva. Og det er jo litt dumt.. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Jeg synes dette er spennende. Bilde nr.1 er best i mine øyne. Liker den metalliske fargen, og det abstrakte uttrykket. Endret 18. mai 2009 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Jeg er enig at bilde #1 er spennende - dråpe eller ikke dråpe er uvesentlig her. Liker dette mye bedre enn "To stilk" Det enestejeg kunne tenkt meg var å klone vekk det uskarpe strået som titter inn på bunn av bildet - på høyreside. Tom Endret 18. mai 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå