Gå til innhold

hva er best for meg å kjøpe. psp eller ipod touch 2 gen

Anbefalte innlegg

Hei. jeg har en ipod nano 8 gb svart 4 gen. men har lyst på ipod touch OG en psp

jeg tenkte psp: fin og stor skjerm, bra internett, fin til multimedia

ipod touch: touchskjerm, fin til musikk

litt liten skjerm til min bruk.. men siden jeg har ipod som er helt fin, burde jeg kansje gå for psp?

glad i spill som gta, cod , gow, og grid og grant turismo osv ;)

Endret av Tommy12
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er vell ikkje noko vi på Diskusjon.no kan bestemme for deg? Det kjem jo heilt an på kva du sjølv vil ha?

Det virkar ikkje som du vil ha PSPen for å spille på, så eg kan ikkje heilt skjønne kvifor du vil ha den. Ikkje det at eg veit så mykje om PSP, men eg trur du finn ein innretning som er betre tilpassa for internett og multimedia til ein liknande pris.

iPoden virkar det heller ikkje som du har noko særleg bruk for, så kvifor bruke pengar på den?

Personleg ville eg spart pengane.

Det virkar som at du er ganske opphengt i store touchskjermar, samt multimedia og internet - kanskje ein touchmobil er noko for deg? Dei kjem ofte med musikkspelar, også.

Endret av JarlG
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Dette er vell ikkje noko vi på Diskusjon.no kan bestemme for deg? Det kjem jo heilt an på kva du sjølv vil ha?

Jeg vet ikke om dette med forum er nytt for deg, men det er jo ikke så vanskelig å forstå at det han vil ha er fordeler og bakdeler med de forskjellige produktene, og gjerne erfaringer fra andre forumbrukere samt. en konklusjon. Deretter ønsker han sikkert å sammenligne de forskjellige konklusjonene og se hvilket produkt flest personer liker og hvorfor, for så å se om de passer hans personlige preferanser.

Ontopic:

Jeg synes både PSP og Ipod er ganske utdaterte greier, jeg ville ventet på den neste "nye/store" dingsen som sikkert dukker opp etterhvert. Det går jo masse rykter om en ny iphone eller en ny telefon fra google og andre gode merker. Microsoft kommer jo også med en ny telefon med stor touch-screen nå.

Skal du velge en av de, og du allerede har en ipod, er valget klart i mine øyner: PSP.

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar

om du først skal kjøpe ipod touch så kjøp nå vel iphone.. hva pokker skal du med en jævli svær enhet du bare kan spille musikk, surfe og se video på.. da hadde jeg heller betalt litt ekstra og fått en telefon en kan bruke daglig.

PSP er nice det.. men om du ikke har store planer om å spille noe særlig på den hadde jeg droppet den :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...