Gå til innhold

[Løst]Hjelp til Crossfire/SLI med radeon HD 4870 x2 2048mb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
okei : )

men vil det utgjøre stor ytelses forskjell?

Ja, i forhold til månens plassering vil du merke store forskjeller.. Forskjell i forhold til hva da må jeg spørre om :p

vil det gjøre store ytelses forskjeller med radeon HD 4870 x2 2048mb crossfire, enn med bare et radeon HD 4870 x2 2048mb?

Lenke til kommentar

Ja, i forhold til månens plassering vil du merke store forskjeller.. Forskjell i forhold til hva da må jeg spørre om :p

vil det gjøre store ytelses forskjeller med radeon HD 4870 x2 2048mb crossfire, enn med bare et radeon HD 4870 x2 2048mb?

Spørst kva slags oppløysing du spiller på, og om du har klokket prosessoren din. Og trur nok det er kun i dei mest ekstreme situasjoner du vil merke forskjell.

Ville nok sett noken tester/reviews av dette, som vil gje deg litt meir klokskap enn det vi kan forklare her.

Endret av robert166
Lenke til kommentar

Det vil du merke størst forskjell på i oppløsninger over 1920x1080/1920x1200. Skal du spille på skjerm med lavere oppløsning enn dette klarer du deg akkurat like godt med bare et kort :) Det vil også kreve en sinnsykt hissig CPU og RAM med høy hastighet for at disse faktorene ikke skal bli for store flaskehalser med to slike kort sammen.

-Øivind-

PS: Prøvde ikke å være spydig tidligere, trøtt humor bare :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...