Tunky Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Heisann. Samfunnsfagen er den jeg sliter mest med, og er også den som er viktigst! Der skal jeg lage en 8-10 minutters fremføring om Hamas. Jeg må ha med historie, mål, midler og terrorform. Jeg sliter virkelig med å komme i gang på denne. Norsk wikipedia har i grunnen ganske lite om Hamas, mens den engelske har alt for mye og litt for avansert språk til tider. Tips og/eller gode sider mottas med takk. skal fremføres til uka, og grunnen til at jeg ikke har begynt før nå er at jeg ikke har hatt tid rett og slett. Eksamen forrige uke og sånt. Endret 18. mai 2009 av Knewt Lenke til kommentar
spilloholiker Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Oversiktlig side og ikke så vanskelig språk: http://www.cfr.org/publication/8968/ Men ellers bør du ha med hvordan Hamas startet og hvorfor og hvordan det utviklet seg til dagens Hamas. Også viktig å ha med hva de kjemper mot. Tips: Ha et nøytralt syn på saken da du presenterer, ta med begge parters synspunkt Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Ferdig med RLE-en, så den redigerte jeg vekk. Takk for siden og tips, spilloholiker. Fler tips mottas med takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå