Blåbær Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Ta en øl/vin glass til middag. Så kanskje du lærer å nyte alkohol. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Ta en øl/vin glass til middag. Så kanskje du lærer å nyte alkohol. Skal no sant seieast så klare eg fint å nyte eit glass alkohol under ein middag ja. Er dog ikkje ofte dette skjer. Blir temlig dumt å komme på ein fest med eit glass øl.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Haha, drikke seg kanon på øl?? Hvor pinglete er det mulig å bli?Det er ikke noe problem om man drikker fort og mye Lenke til kommentar
xersess Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Har aldri sett noen som har opplevd blackouts av øl, du må veie 30kg eller noe. Det der gjer ikkje meining, da kjenner du ikkje personer som kan drikke mykje pils, heller. alkohol er alkohol, og så lenge du får i deg mengda under kort tid skulle ikkje blackout vere nokon umogelegheit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Har klart å få tilnærma blackout ein gang av øl.. Då drakk eg fort. Brukte kanskje rundt 5-10 minutt per halvliter. Var ikkje gamle karen heller.. Å få totalt blackout av øl ser eg på som vanskelig og sjeldent, men forstatt fult mulig. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Drikker du sprit? Hold deg til pils. Da greier du ikke å drikke deg fra sans og samling. Jo det gjør man =D Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Har aldri sett noen som har opplevd blackouts av øl, du må veie 30kg eller noe. Er faktisk noen som klarer og drikke mer enn 6 øl før de tar kvelden, og når man nærmer seg en 20/22 stykker er man rimelig på tur. Til trådstarter: Viktig og ha et godt måltid i bunn når man starter og drikke, ikke bare brødmat, etc. men en god middag, iallefall når man har det "problemet" som du har. Vil også tro at det funker og drikke vann innimellom. Lenke til kommentar
jaxawier Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 på meg selv virker det som at kroppen blir vant med alkohol i perioder med mye festing, og da kan man(jeg) fort tåle 10-15 halvlitere på en kveld, ikke slik at jeg størter den pilsen dog. Nå på eldre dager rekker jeg sjeldent 10 pils innen jeg rusler hjem. Uansett ikke problem å bli dritings hvis man ønsker det, og graden av fyll er nok individuell,likaså definisjonen og fortolkningen av den Men skikkelig møkkings blir jeg nok på tequila etc, ikke bra Er målet å bli fullest mulig ikke spis noe særlig før drikkinga, for å unngå å bli så full drikk fløte eller matolje før, smaker fy men funker i ett kortsiktigt perspektiv Lenke til kommentar
SCV Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 har også klart og få blackout av pils, mange ganger. har rett og slett ikke noen "av" knapp får bare fortsette til du har driti deg ut så mye at du er livredd alkoholen, har jeg klart. men blir til stadighet sveiseblind uansett Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 har også klart og få blackout av pils, mange ganger.har rett og slett ikke noen "av" knapp får bare fortsette til du har driti deg ut så mye at du er livredd alkoholen, har jeg klart. men blir til stadighet sveiseblind uansett Hah! Trur eg må få kontroll på alkoholen før eg drite meg totalt ut. Har fått mange gode tips som eg skal ut å teste Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hva med å bare få noen til å passe på deg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hva med å bare få noen til å passe på deg? Det blir for dumt.. Skal søren meg klare å passe på meg sjølv. Berre å kutte ned litt på inntaket først. Fungerer for så vidt fint i fylla. Klare fint å komme meg heim for å sove og slikt, men det er rett og slett det at eg ikkje hugsar alt det eg har gjort på. På slutten pleie eg som regel å bli litt meir edrulig igjen. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hvis problemet er at du vil fort komme i form kan du altids starte tidligre på kvelden. Ta deg 2-3 pils før du går ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hvis problemet er at du vil fort komme i form kan du altids starte tidligre på kvelden. Ta deg 2-3 pils før du går ut. Det er standard prosedyre. Alltid vors først. Trur det her skal gå bra no egentlig Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 www.promillekalkulator.no lag det slik du får 1,99 i promille du:P Den var strengt tatt ikkje dum. Takk skal du ha Den var skummel og tankevekkande. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Edit: Las ikkje førsteposten godt nok Endret 20. mai 2009 av xersess Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå