Gjest Slettet+65132 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Synest det er eit problem at eg nesten alltid blir for full når eg først drikke. Finne aldri den grensa som seie"no er eg full nok!" Får aldri totalt blackout og hugser ein god del, men det er også ein god del som eg ikkje hugser! Noken tips på korleis eg skal finne den grensa? Har det alltid veldig kjekt og prater med masse folk, men det er litt flaut å møte folk i etterkant og ikkje hugse bæret av det! Har ingen problem med alkohol i den forstant at eg drikke ofte. Drikke sikkert sån to ganga i måneden slik at det er klart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Joda! Funker sikkert det. Problemet då er at eg vil komme fort i sige, så drikker dermed fort.. Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Drikker du sprit? Hold deg til pils. Da greier du ikke å drikke deg fra sans og samling. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Går for det meste i pils faktisk. Drikker fort! Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Joda! Funker sikkert det. Problemet då er at eg vil komme fort i sige, så drikker dermed fort.. vær mer bestemt, når du begynne å bli brisen så ta en pause. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 vær mer bestemt, når du begynne å bli brisen så ta en pause. Problemet blir då å klare dette. Eg skal seriøst ta meg sjølv i nakken og vere bestemt neste gang! Kan sikkert vere lurt å drikke litt vatn mellom pilsa også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 lag en personlig grense som du ikke kan overskride. F. eks at du bestemmer deg for å kun drikke 4 øl en kveld, uansett hva. Tja, det kan jo gå. Har også prøvd meg litt på dette, men når grensa er nådd blir det smaking av andre sine alkoholholdige drikker. Set eg ei slik grense til 6 øl, og eg faktisk bruker litt tid på å innta desse kan jo dette bli bra. Samtidig kan eg rissikere å ikkje bli så full som eg ønske å vere. Ein flott mellomting mellom full og brisen hadde vert bra! Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Tjaa.. du kan jo prøve lettøl? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Legg vekk Visakort, ta med deg nok penger til x antall øl (og taxi hjem, om du bor langt fra utestedet), og si til kompisene dine at de ikke skal spandere eller låne deg penger. Easypeasy. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Haha, drikke seg kanon på øl?? Hvor pinglete er det mulig å bli? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Tjaa.. du kan jo prøve lettøl? Haha, ja kunne muligens det! Blir sikkert masse klaging over at eg aldri blir full Legg vekk Visakort, ta med deg nok penger til x antall øl (og taxi hjem, om du bor langt fra utestedet), og si til kompisene dine at de ikke skal spandere eller låne deg penger. Easypeasy. Joda, men kjøpe aldri drikke når eg er ute. Drikke meg opp på vors. For tida ute. Haha, drikke seg kanon på øl?? Hvor pinglete er det mulig å bli? Er det unormalt då? Endret 17. mai 2009 av Slettet+65132 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Har aldri sett noen som har opplevd blackouts av øl, du må veie 30kg eller noe. Endret 17. mai 2009 av dicktator Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Har aldri sett noen som har opplevd blackouts av øl, du må veie 30kg eller noe. Sitat frå førstepost. Får aldri totalt blackout og hugser ein god del, men det er også ein god del som eg ikkje hugser! Ikkje blackout, men redusert hukommelse. Veger btw 80 -85 kg. Kan legge til at eg smaker ofte litt av drikka til folk. Drikker som nødvendigvis ikkje innheld øl.. Endret 17. mai 2009 av Slettet+65132 Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Kjenner til problemet ditt. De få gangene i året jeg drikker, så blir det som regel så mye at jeg blir litt for full og driter meg ut. Men er jo litt morro det også da. Men litt kjedelig når du driter deg litt ut på fest med jobben Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Kjenner til problemet ditt. De få gangene i året jeg drikker, så blir det som regel så mye at jeg blir litt for full og driter meg ut. Men er jo litt morro det også da. Men litt kjedelig når du driter deg litt ut på fest med jobben Hehe, ja for all del, eg har det ofte strålande eg.. Det er det å hugse alt Lenke til kommentar
viste19 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 www.promillekalkulator.no lag det slik du får 1,99 i promille du:P Lenke til kommentar
neadii Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Ta med deg mindre drikke og ikke spør om å få drikke av alle andre. Drikk øl også, da merker du lettere at du blir full. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 www.promillekalkulator.no lag det slik du får 1,99 i promille du:P Den var strengt tatt ikkje dum. Takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå