Milapse Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Jeg lurer på om det er noen her som har erfaringer med dc til dc eliminatorer til kamera? og hvor i norge jeg ev. får tak i de? sånne som omgjør 12v til 3v osv. Som denne her Jeg planlegger å lage en timelapse av en lang biltur og tenkte derfor å bruke sigarettenneren som strømkilde til kameraet. Kameraet jeg har er et canon powershot A570. Et annet alternativ er å koble en inverter til en vanlig canon ack800 adapter, men dette blir mye dyrere... Andre tips til hvordan jeg kan koble kameraet til sigarettenneren mottas med takk Endret 17. mai 2009 av Milapse Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Noe alla denne ? Endret 17. mai 2009 av Nautica Lenke til kommentar
Bretteville Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Jeg har brukt noe lignende som dette til laptopen i bilen, og det har fungert utmerket. Lenke til kommentar
Milapse Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) ja det var noe sånt jeg tenkte på. Finner jeg ikke noe annet blir det nok til at jeg kjøper en slik vekselretter(inverter). Ser etter noe som omformer 12v til ca.3v og 2A. Endret 17. mai 2009 av Milapse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå