gwh Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Lurte på om det var noen her på forumet som hadde erfaringen med den nye sportswalkman'en til Sony. Har lest at det er del ute i det store utland som har slitt med at svette kortslutter, men det er veldig mange som er fornøyde også. Link til produktet Lenke til kommentar
gwh Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Da tar jeg en for laget. Har kjøpt den og står nå og lader. KOmmer tilbake neste med hvordan den virker. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Viser seg at den faller litt for lett ut av ørene mine når jeg vrir på hodet når jeg er ute og sykler. Lydkvaliteten er god, og man hører nok av trafikken rundt seg til at man ikke blir overkjørt. Ønsker man bedre isolasjon mot omverdenen så er det bare å skru opp lyden. Siden den ikke sitter så godt som jeg ønsker, så er det tilbake til elkjøp på mandag. Synd, for produktet er lovende. Passer kanskje bedre noen som ikke har det med å måtte vri hodet 180grader i ny og ne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå