fcuk_IT Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 You see? D40 18-55mm @18mm/f4.5/1/15s/ISO 400 Lenke til kommentar
sollie Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Snedig den, tok litt tid før jeg så skyggen. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 Snedig den, tok litt tid før jeg så skyggen. At den siste stolen er trekt litt ut var en takkverdig bonus, det og at ingen kom i veien. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Bra sett / arrangert eller hva det nå er. Klart og fint bilde, likte og spesielt fargetonen i bildet, ble en hjemmekoselig stemning av fargene, på en måte; ser veldig rent og pent ut. Og snedig motiv ja! Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hehe, scary. Hvor er det? ser ut som dyre vaa på løkka. Lenke til kommentar
sollie Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Snedig den, tok litt tid før jeg så skyggen. At den siste stolen er trekt litt ut var en takkverdig bonus, det og at ingen kom i veien. Ahh, se det ja, den la jeg ikke merke til med en gang.Vi finner sikkert flere elementer i bildet ,om vi bare stirrer lenge nok,artig. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Hehe, scary. Hvor er det? ser ut som dyre vaa på løkka. Det er på Delikatessen nederst på Grünerløkka, sånn cirka vis-a-vis minigolfbanen om du vet hvor den er. Anbefales, svært god mat å få der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå