cell Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 eg sliter veldi med og finne ein plass der eg kan lage heimeside..... einaste eg har prøvd er heimeside.no men der får eg berre 1 mb og attpåtil so varer det berre ein måne ,men viss det er noen som veit om noke bra, so plizzz hjelp meg... eg har registrert meg på home.no og der får eg 20 mb med plass men eg får ik det til og fungere... er det noen som har heimeside på home.no som kan hjelpe meg ? :-? eg vill også at det skal vere gratis og ein del plass selfølgeleg :smile: Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 www.home.no trenger ikke kunne noe data for å lage hjemmeside der heller. Lenke til kommentar
cell Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 ok .......... men må eg laste ned eit program for og lage heimeside på home.no eller korleis er det ? :-? Lenke til kommentar
assagab Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 jeg bruker www.starthotel.dk 20 mb, med php og mysql støtte, gratis uten reklame Har ikke hatt problemer med dem til nå. Eneste er at det er dansk så du må servere noen hvite løgner når du registrerer deg. Ellers har jeg også brukt www.spaceports.com Har de samme fasiliteter som starthotel.dk, men er litt ustabil Lenke til kommentar
Rainbow Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Hvordan får jeg registrert meg på http://www.starthotel.dk? Når jeg prøver å trykke på "er du ny bruger" så får jeg opp at "You don't have permission to access /startfirma/newuser.php on this server." Skyldes dette at jeg ikke sitter på en dansk IP eller hva? Vil gjerne vite hvordan jeg får registrert meg. ---Edit--- Når jeg tenker meg om. Er ikke denne posten litt feil plassert? Lenke til kommentar
cell Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 er http://www.spaceports.com/ gratis ? :-? hva slags problemer har du hatt med det ? :-? Lenke til kommentar
cell Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 Hvordan får jeg registrert meg på http://www.starthotel.dk? Når jeg prøver å trykke på "er du ny bruger" så får jeg opp at "You don't have permission to access /startfirma/newuser.php on this server." Skyldes dette at jeg ikke sitter på en dansk IP eller hva? Vil gjerne vite hvordan jeg får registrert meg. ---Edit--- Når jeg tenker meg om. Er ikke denne posten litt feil plassert? ok den var kansje litt feil plassert, men du fann den ivertfall :wink: skal skjerpe meg heretter Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 ok .......... men må eg laste ned eit program for og lage heimeside på home.no eller korleis er det ? :-? det trenger du ikke, bruk home.no sin hjemmeside generator. Lenke til kommentar
cell Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 noen som kan og bruke smartftp ??? no har eg prøvd og begynne med ei heimeside i 5-6 timer men ikkje F om eg får det til. noen som kan hjelpe meg med og komme i gang ??? Lenke til kommentar
|DevilBoy| Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 eg sliter veldi med og finne ein plass der eg kan lage heimeside..... einaste eg har prøvd er heimeside.no men der får eg berre 1 mb og attpåtil so varer det berre ein måne ,men viss det er noen som veit om noke bra, so plizzz hjelp meg... eg har registrert meg på home.no og der får eg 20 mb med plass men eg får ik det til og fungere... er det noen som har heimeside på home.no som kan hjelpe meg ? :-? eg vill også at det skal vere gratis og ein del plass selfølgeleg :smile: Er ikke denne RIMELIG feilposta a? Dette er jo Spill-Hjelp? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 eg sliter veldi med og finne ein plass der eg kan lage heimeside..... einaste eg har prøvd er heimeside.no men der får eg berre 1 mb og attpåtil so varer det berre ein måne ,men viss det er noen som veit om noke bra, so plizzz hjelp meg... eg har registrert meg på home.no og der får eg 20 mb med plass men eg får ik det til og fungere... er det noen som har heimeside på home.no som kan hjelpe meg ? :-? eg vill også at det skal vere gratis og ein del plass selfølgeleg :smile: Er ikke denne RIMELIG feilposta a? Dette er jo Spill-Hjelp? Lenke til kommentar
cell Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 som skreve over so er eg einig i at den er feil posta JA og eg beklager dette..... les gjennom alt før dere svarer ............. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Flyttes til internett og nettverk. Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????". Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Selv har jeg webplass hos www.start.no (home.no.net/brukernavn). Kontoen må aktiveres via SMS, koster en tier, og så er det bare å uploade med ftp. Sjekk www.start.no/ftp/ . Jeg bruker FlashFXP og logger inn på ftp.powertech.no med mitt brukernavn og passord. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Jeg anbefaler også www.start.no . 30 mB med lagringsplass + støtte for php. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå