TMB Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Heisann. Har planer om å koble PC til TV via en VGA-kabel. På PC'en kjører jeg 1920x1080, mens TV'en har maksoppløsning 1280x720 (faktisk 1300 og noe). Vil dette gå fint? Vil bildet fremdeles kunne klones? Takk. Lenke til kommentar
JarlG Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Du kan ikkje klone eit bilde med to forskjellige oppløysningar. Det som derfor kjem til å skje, er at PCen vil køyre med same oppløysning som TVen - som eg tippar er 1366x768 sidan du nemnar 1300. Ein ting å hugse på er at ikonar på sidene av skrivebordet endrar plass, da den totale plassen på skrivebordet blir endra. For å lagre ein tidligare plassering av ikonar så trur eg du kan ta ein kopi av fila 'dekstop.ini' i Mine Dokumenter, trur eg. Dette skjedde i kvartfall når eg lagde eit liknande tilfelle med min PC og TV. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Om du utvider biletet i staden for å klone kan du ha forskjellig oppløysing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå