abreham103 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 hei. jeg har en pc som er 3 år gammel og har veldig lyst på ny. 13 taster er ødelagte etter brus søl og lader tilgangen er ødelagt, så den slår seg av hele tiden:( så skal jeg til syden snart og lurte på om det er en bra måte å få ny pc på? Lenke til kommentar
Destro Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 husk at de trekker fra en del av verdien på pc. ved erstatning siden pc ikke er like mye verd nå som for 3 år siden. Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Det er en dårlig mulighet da ting du KJØPER i utlandet ikke alltid har norsk forsikring så hvis den skulle gå istykker så kan du slite litt med å få garantien. Jeg vil også nevne at reiseforsikringen din ikke kan noe for at du har lyst på en ny pc. Hva med å bare spare penger? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Forsikringssvindel er i strid med loven og dermed med forumets regler, og slikt ønsker vi ikke å stille tråder til disposisjon for. Tråden stenges derfor. Reaksjoner tas på PM. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg