Gjest Guest_Helene_* Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hei! Jeg er en jente på 12 år, jeg har et lite "flaut problem". Jeg er den eneste venninden som ikke har kommet i puberteten, men bruker BH for at guttene i klassen ikke skal merke det. Jeg lurer på om dere har noen ideer som jeg kan få sån at det blir enklere for jeg vil jo ikke være den eneste er det et produkt eller no ? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Gjelder bare å vente Du får den når du minst ikke venter det. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Helenen96_* Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Ja jeg vet det men det er så kjedelig føler meg så utafor!! :'( er det ikke noen midler ? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Tråden flyttes over i helseforumet. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Right Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Synes også du skal være glad for den tiden du slipper. Det føles selvsagt kjipt å være den eneste som ikke har fått det enda, men mens og kviser og svette og hår og humørsvigninger er ikke så gøy som det høres ut. Det å få pupper kan også være en ganske ubehagelig opplevelse. Nyt det så lenge du kan, selv om det ikke er enkelt. Den kommer før du aner det uansett. Dessuten synes jeg nesten det er litt rart at "alle venninnene dine" på 12 år har kommet i puberteten allerede. Er du sikker på at det ikke bare er noe de "skryter på seg"? Endret 17. mai 2009 av Right Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Jeg synes også det hørtes litt snodig ut at alle tolvåringene var kommet i puberteten. Synes ikke du skal bekymre deg for å være sent ute før du begynner å nærme deg 14-15, jeg. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Du er 12. Vent noen år før du begynner å klage. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Gjelder bare å vente Du får den når du minst ikke venter det. ja.. eneste man kan gjøre. jeg har mest hår på leggene, men overkroppen er meget treig. det blir kontraster og du kan tenke deg at det er litt flaut, men jeg vat det bare er å vente det virker kanskje rart, men det er på vei Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor vist noen jeg kjenner ser dette: shut up [/spiler] Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 2balls du er 16 og bekymrer deg for lite hår på brystet? -.- Er bare å vente TS. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 2balls du er 16 og bekymrer deg for lite hår på brystet? -.- Er bare å vente TS. jeg bekymrer meg ikke jeg ler jo.. prøver bare å frem at det blir noe det samme som trådstarter. ikke noe å bekymer seg for btw: pubertet suger balle Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Synes du? Jeg synes ikke det var så ille, men jeg tror det er en del verre for jenter.. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Tror kosthold har en del å si. Var noen bondegutter i klassen som var skikkelig bredskuldret og mandige veldig tidlig, og de spiste noen enorme nistepakker og drakk h-melk o.l. Ser at det er mange ungjenter som ser ut som de har noen piperensere istedenfor bein og armer og antar at dette også kan ha sammenheng med alt godteriet de tygger i seg. Så spis grøten din! Når det gjelder 2ball og hårvekst, så er det ikke alle som har så mye av det. Jeg er nærmere 30 og har ikke så mye. Er mest på leggene og armene, og i tilegg veldig lyst. Men det er jo like greit, kan ikke si at jeg misunner de som har tett vekst på brystkassen og f.eks. ryggen. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Faren min har store mengder hår på bryst o.l. men jeg har ingenting, er 16 år. Kommer jeg til å få det pga han har, eller har det ikke noe å si? Kan fint klare meg uten tbh. Edit: typo Endret 18. mai 2009 av NwLife2 Lenke til kommentar
Right Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Faren min har store mengder hår på bryst o.l. men jeg har ingenting, er 16 år. Kommer jeg til å få det pga han har, eller har det ikke noe å si? Kan fint klare meg uten tbh. Edit: typo Det er da helt umulig å vite? Broren min har verdens mest hårete legger, mens min far knapt har noe som helst, f.eks. Endret 18. mai 2009 av Right Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg har mer enn broren din. Believe me Lenke til kommentar
Right Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Jeg har mer enn broren din. Believe me Jada, det var bare et eksempel, ingen konkurranse. Faren min er sterkere enn faren din! Nok OT nå! *melder meg ut* Endret 18. mai 2009 av Right Lenke til kommentar
Helenen96 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg synes også det hørtes litt snodig ut at alle tolvåringene var kommet i puberteten. Synes ikke du skal bekymre deg for å være sent ute før du begynner å nærme deg 14-15, jeg. Det er sant! Men syntes ikke som de andre sa at de som er tynne bør ha noe og si. For en av venindene mine har kanskje 10 cm rundt låra!!! TRO MEG! men hun har ganske svære og de andre har fått pupper! Lenke til kommentar
Right Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Det er sant! Men syntes ikke som de andre sa at de som er tynne bør ha noe og si. For en av venindene mine har kanskje 10 cm rundt låra!!! TRO MEG! men hun har ganske svære og de andre har fått pupper! Har du SETT puppene uten bh, eller bare under genser og slikt? Synes 12 var veldig ungt til at "alle" skulle være kommet i puberteten. Men slapp av, den kommer ikke noe raskere om du stresser med det, akkurat. Det er ikke noe du kan gjøre med det. Kroppen bestemmer dette selv. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hei. Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold. Vi oppfordrer alle til å respektere disse reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Vær oppmerksom på at misbruk av muligheten kan medføre suspensjon fra forumet. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå