Ferdizz Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Hei, jeg og en venn har startet et nytt moviemaker team som det kalles på infprod.com (vi har logo, men ikke god nok) og trenger en ny logo som gjerne kan ligne litt på de jeg har lenger nede i emnet hvis noen gidder å lage en i ps eller hva dere nå enn bruker. Og som dere gjerne ser så er de fleste logoene bestående av forbokstaven til hvert ord i navnet på moviemaker teamet deres, så vil helst at logoen består av I og P som står for Incredible Productions, men det er ikke nødvendig hvis dere syns det er lettere med hele ord. Andre logoer fra infprod.com: PS: De som lager logoen i photoshop kan dere hvis dere gidder lage en logo som kan være lett å redigere i Adobe after effects sånn som i denne videoen her så hadde det vært MYE bedre Hvis noen vil lage en logo til oss så hadde det vært til STOR hjelp for oss siden vi ikke har så mye erfaring i photoshop selv og har heller ikke tid til å se tutorials nå Endret 17. mai 2009 av ---Help--- Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Bra den , men kanskje bokstavene kunne vært litt mer samlet og kanskje en annen font(bare hvis det er nødvendig) og en annen farge og gjerne med en slags sirkel rundt som i de andre logoene og til slutt, noe som er lett å redigere i after effects Jeg vet vi har litt store krav gjerne, men vi vil komme inn i "gjengen" hvis noen skjønner Lenke til kommentar
orange Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Denne er nok litt lettere å bruke i aftereffects. Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Denne er nok litt lettere å bruke i aftereffects. Er litt "kresen" nå, men kanskje litt mer farger og det var et bra bilde, men kanskje ett som er litt "moderne" hvis du skjønner sånn som i de logoene jeg viste Takk for at du iallefall jobber :!: Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Denne er nok litt lettere å bruke i aftereffects. Holder du på med en ny en nå eller? Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Kanskje noe sånt? Den var nice! Kan du lage den litt større og sende photoshop filen også? Lenke til kommentar
Igu Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 psd:en var over 2mb, så kunne ikke laste den opp her, kan jeg få e-post adressen din så kan jeg sende til e-posten din =) Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 psd:en var over 2mb, så kunne ikke laste den opp her, kan jeg få e-post adressen din så kan jeg sende til e-posten din =) [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå