Gå til innhold

BK: Sau i solnedgang

Anbefalte innlegg

Tittelen sier kanskje det meste. Bildet ble forresten tatt på oppfordring. Takk Kaffilars.

Dette er omtrent slik bildet kom ut av kamera. Bortsett fra litt tweaking (løfting) av skyggene i kurveverktøyet i LR.

EDIT: Glemte bildet :)

post-70335-1242585349_thumb.jpg

Endret av fototim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tittelen sier kanskje det meste. Bildet ble forresten tatt på oppfordring. Takk Kaffilars.

EDIT: Glemte bildet :)

Tittelen var egentlig god nok uten bilde den. Bildet var heller ikke dårlig forresten. Ser ut som de to tar et lite avbre-e-e-ek fra en ellers travel hverdag. Jeg klarer ikke helt å la være å se på det som humoristisk, selv om det ikke egentlig er noe i bildet som skulle trigge den slags reaksjon. Det må være tittelen som er synderen.

Litt ullent i skyggene og det er noen dotter ute av fokus på himmelen, men jeg hopper villig bukk over det. Likte bildet ganske godt faktisk.

Lenke til kommentar
... Det må være tittelen som er synderen.

...

Jeg var i tvil når det gjalt tittelen.

Jeg beveger meg farlig nær klisjegrensa i selve bildet. Så tittelen er nok mest ment for å skape litt ironisk distanse til disse gamle klisjeene. Alt er liksom lov, så lenge man er ironisk. Problemet er bare at bildet ikke er ironisk ment. Ikke egentlig :p

Men ser selvfølgelig komikken i selve bildet. Det inviterer liksom til ei tegneserieboble, med en eller annen halvgod vits. Et litterært forslag:

Nææi!

Jeg lyver æææiii.

Endret av fototim
Lenke til kommentar

Likte bildet - litt mørke toner, men synes her det fungerer at man bare skimter detaljene i gresset og motivet. Ville kanskje dratt bittelitt mer i fill light-spaken, men ikke mye. Kommer an på skjermen, antar jeg. Fin balansegang, det der.

Ahem:

De ullne skyene bæærer bildet - fin(t) vær og bukktende skyer, i kontrast til den skarpe fårgrunnen, hvor gresset strå-ler og saueskinner (noe å beite seg merke i?). Et avbrek fra andre solnedgangsbilder - utøremerker seg på flere områder - jeg sauner heller ikke noe.

Gressalt flott bilde - bare å lam-inere og henge opp! ;)

Søye no more!

Hmm - tok litt av på grunn av tittelen, tror jeg. ;)

"Låve ewe får-ever?"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...