Gjest unik:p Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hva slags signaler sender en gutt ut dersom han liker deg, eller er interisert, men ikke tør å snakke med deg (blikk...)? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) hmm, finnes ingen fasitsvar på dette.. Kommer an på hvor selvsikker gutten er.. En med stor selvtillit vil mest sannsynlig gå bort til deg og vise at han er interessert, en med mindre vil ta sine sjålne blikk i ny og ne. Fikk ikke med at an selvsagt var usikker.. Da er det nok stjålne blikk i ny og ne.. Endret 17. mai 2009 av Battone Lenke til kommentar
MendE Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Jeg mener jeg leste en plass at viss det motsatte kjønn holdt øyekontakten i mer enn 2 sekunder, så er sjansen større for at den personen liker deg. Så la oss si at han gjør dette 3 ganger i et mindre tidsrom, så tror jeg det er bare å ta kontakt. Men dette er jo noe man må vurdere selv. Endret 17. mai 2009 av MendE Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Vil nok ikke tørre holde øyekontakten... Sender du et strålende smil idet blikkene møtes vil han kanskje til og med se brydd ut og titte ned. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hei. Dette forumet tillater gjesteposting, man må ved dette ikke være registrert for å kunne poste her. Men vær oppmerksom på at misbruk av muligheten kan medføre suspensjon fra forumet. Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold. Da tråden er et brudd på regler for bruk av gjesteposting stenges tråden. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg