Anonymous2083 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 har tekt å kjøpe noen nye spill, men vet ikke helt hvilke jeg bør kjøpe. noen anbefalinger? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 slosspill: Soul Calibur 4 bilspill: gran turismo 5 prouloge og ridge racer 7,begge gir mye underholdning Hack and Slash:Heavenly sword,Devil May Cry 4 de er ps3 spill PS2 spill hack and slash: god of war 1 og 2 Final fantasy X og FF-X2,det er hvis du liker final fantasy spill da anbefaler deg og sjekke ut youtube for gameplay på spill før man kjøper de Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Definitivt god of war 1 og 2, noko av det beste eg har spilt..uavhengig av konsoll... Lenke til kommentar
dannad Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Spill til PS2: - Shadow of the Colossus - Grand Theft Auto - God of War - Final Fantasy Spill til PS3: - Uncharted: Drake's Fortune - Killzone 2 - Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction - Call of Duty 4: Modern Warfare - Call of Duty: World at War - Resistance 2 - LittleBigPlanet - Mirror's Edge - BioShock - Saints Row 2 - Grand Theft Auto IV - Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots - Fallout 3 - Gran Turismo 5 Prologue Lenke til kommentar
NekoJ Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Er ikke nødvendig å opptrette en nesten identisk tråd, så låner denne Noen som har anbefaling av spill hvor man kan spille co-op campaign som i CoD5 og Army of Two? Og er det problematisk for en syttenåring å få kjøpt GTA4 i butikk? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Det er ikke vanskelig å kjøpe GTA IV i butikk for en syttenåring. Jeg kjøpte det i fjor når jeg var 14. Det var på Elkjøp. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Da jeg var 14-15 år gammel, kjøpte jeg GTA: San Andreas på en spillbutikk uten problemer. Et par måneder før jeg ble 18 år, prøvde jeg å kjøpe True Crime: New York City (18 år) til PS2, og da ble jeg nektet å kjøpe spillet. Noen er grei, og noen er veldig streng, det varierer... Noen variabler som hjelper deg å kjøpe spill med 18-årsgrense: - Lang kø og slitne ansatte bak kassa som stresser - Unge jenter som er litt svake for gutter (prøv å smile litt til dem) - Uoppmerksomme folk bak kassa, f.eks. sløve gutter på samme alder som deg - Flaks Lenke til kommentar
NekoJ Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Nei, det var ingen problem til tross for at jeg var den eneste i kassaområdet av Elkjøp-butikken. Noen tips til co-op spøsmålet? Lenke til kommentar
Patney Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Gode PS2-spill er... Shadow of the Colossus Final Fantasy X-2 Final Fantasy XII Kingdom Hearts God of War I (toeren er det samme som eneren) We Love Katamari Persona 3 Persona 4 Shadow Hearts Shadow Hearts 2 Silent Hill 2 Silent Hill 3 GTA San Andreas Ico Metal Gear Solid 2 Metal Gear Solid 3 Gode spill til PS3 (exclusives) Uncharted Lenke til kommentar
dannad Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Noen tips til co-op spøsmålet? SE HER På tredje treff finner du det du leter etter... HER Endret 18. mai 2009 av dannad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå