bedra Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Er det noen som vet om norske/internasjonale forum/samlingssteder med fokus på kunst/billedkunst? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 deviantart, obviously. Regner med at du har vært innom der? Hvis ikke, bør du ta turen asap. Lenke til kommentar
N* Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg leter etter det samme. Deviantart er ikke så bra Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) kreativia.no er en fin en. Er ikke mye aktivitet der dessverre, men jeg håper det kommer seg. Liker meg der. storedyret.com er et mer kjent norskt forum for digital kunst. Av internasjonale sider titter jeg ofte innom conceptart.org, cgsociety.org og cghub.com. Deviantart bør man avvenne seg med kjappest mulig. Det var en fin plass for flere år siden når den gjennomsnittlige deviation faktisk var kunst og ikke en 10-minutters anime skisse fra en fjortenåring. Endret 21. juni 2009 av Saft Suse Lenke til kommentar
bedra Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Jeg kunne godt nevnt at forespørselen var myntet på "tradisjonell" kunst/billedkunst og ikke av den "digitale typen". Har ikke kommet noe lenger i jakten, så man skal kanskje ikke håpe for mye. Endret 27. juni 2009 av bedra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå