Gå til innhold

Bruker konto bare borte på vista

Anbefalte innlegg

Hei.

Mitt problem lyder som i emnetittel.. Jeg var på ferie og tok med meg laptoppen min, da jeg merket noe problemer... han oppførte seg rart og låste seg osv. uten grunn, og da orket jeg ikke å tenke på det og bare slo av og la den tilbake i vesken..

Men da jeg kom heim etter 6 dager og skulle slå på datamaskinen igjen så var plutselig Brukerkontoen min på vista borte.. Jeg hadde en brukerkonto som jeg har brukte hele tiden, hadt lagret masse bilder på den og derfor er det litt surt at den bare... "forsvann":S

Den eksisterer rett og slett ikke på datamskinen min lenger og det ligger ingen spor etter

den..

Den ligger bl.a ikke inne på c:\users og jeg finner den ikke ved å søke..

Jeg prøvde med systemgjennopretting men det gikk heller ikke da alle punktene var borte, det var bare et punkt igjen og det var fra da jeg logget på for første gang etter di 6 dagene..

Og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, har mange verdifulle bilder der som jeg veldig gjerne vil ha tilbake..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

når en fil er slettet er indekseringen for den filen fjernet men selve filen blir ikke slettet fra disken men markert som ledige og nye filer kan bli lagret over de.

er ørten programmer som lar deg søke igjennom disken og hente frem igjen filer såfremt ikke lagret over de, kan ikke på stående fot komme på noen gratis men "data recovery software" på google burde gi et par du kan prøve.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...