McBitch Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Etter egen erfaring er jenter mye mer komfortabel med sitt eget rævhøl enn det vi gutter er, og jeg tror det har sammenheng med "homostempelet" som du sier. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hei folkens. Har tenkt til å teste dette i nærmeste framtid. Men er noe jeg lurer på. 1. Hvor sitter denne prostatakjertelen? 2. Hvor langt inn må fingere? 3. Gjør de ikke jævlig vondt å stikke en finger oppi der? Er litt redd for at jeg kan treffe noe så jeg begynner og blø ogsånt. Er det mulig? 4. Hvordan stimulerer man kjertelen? Lenke til kommentar
Gjest Guest_jeansgutt20_* Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Hei folkens. Har tenkt til å teste dette i nærmeste framtid. Men er noe jeg lurer på. 1. Hvor sitter denne prostatakjertelen? 2. Hvor langt inn må fingere? 3. Gjør de ikke jævlig vondt å stikke en finger oppi der? Er litt redd for at jeg kan treffe noe så jeg begynner og blø ogsånt. Er det mulig? 4. Hvordan stimulerer man kjertelen? 1. Prostata sitter ca 4-6 cm inn i runpa, og du må liksom presse fingren opp mot magen på en måte. 2. 4-6 cm er nok, da vil du kunne stimulere prostataog kunne få sinnsyke orgasmer. 3. Det er ikke spes vondt med finger, litt forsiktig og med glidekrem, er det himmelskt godt. 4. Gnir frem og tilbake over skjertelen, det er bare sykt godt. Du må prøve deg frem å gjøre det du syns er godt da:) Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Er dette normalt? hva skjer med verden... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Er dette normalt? hva skjer med verden... Hvorfor skal det ikke være normalt? Det er normalt at kvinner får sitt g-punkt stimulert, hvorfor kan ikke menn også stimulere sitt G-punkt? Lenke til kommentar
Gjest Fåfengt Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 hørtes rimelig godt ut, så dette måtte jo bare prøves... men etter noen minutter med prøving er jeg fremdeles ikke lenger enn at det bare føles litt rart å ha fingeren i rumpa. skjønner ikke greia helt jeg. Lenke til kommentar
Swixcap Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Tips: Stumpen har lett for å "snurpe seg igjen" når man holder på oppi der, så prøv å press litt svakt som om du vil ha fingern/whatever ut. Prostata blir mye mer tilgjengelig og det er diggere Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Tull + en kommentar er fjernet fra tråden. Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Har aldrig prøvt det, virker så rart, kanskje eg prøver en dag. Lol emne, men sånne emner blir bare meir og meir normale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg