Gjest Guest_Sturle_* Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Jeg er da en gutt! First off, hva faen liksom, men jeg var med to jenter en gang hvor vi snakket masse om sex. Så sa plutselig hun ene "Hei, du, hvorfor er dere gutter så sjenerte når det kommer til å få en finger inn i rumpen under samleie?" Min første reaksjon var "Har du problemer?", også snakket vi unaturlig lenge om dette... Så, en gang når jeg var hjemme og runket (og egentlig kjedet meg også), tenkte jeg at jeg skulle prøve å ta en finger inn i rumpen da det visstnok var normalt. Og helvete satan, jeg gjorde det også. Ett sekund og KASCHOOM, jeg fikk pokker meg orgasme med en gang... --------------------- Så, spørsmålet mitt er, er dette søren meg normalt/okay? Jeg er heterofil og det er jeg veldig sikker på, men allikevel... det føles veldig... galt å gjøre den form for extra pleasure! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hvis du liker det så er det bare å drite i hva som er normalt eller ikke. ingenting er normalt. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Har selv merket at gutter har et veldig anstrengt forhold til rumpen, kontra jenter. Å bruke en finger i ræven gjør deg ikke mer homofil. Hvor vanlig det er er vanskelig å vite, men det skulle vel ikke ha noe å si. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=616456 Lenke til kommentar
Joanna- Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Spør du meg, så synes jeg det er helt normalt! Hvem andre er det som kjenner deg bedre en deg selv? Føler du at det er normalt, så er det det. Ingen har rett til å halle deg homo kun av den grunn at du sikker en finger i rompa for extra pleasure. [Hva med når du skal kanskje teste prostate senere i liviet? Da får du en (eventuelt flere) finger opp i rompa. betyr det at du er homofil? At du er unormal? NEI! Du vet selv hva som er greit] Endret 19. mai 2009 av roberteh Fjernet sitat av slettet innlegg. Lenke til kommentar
Gjest Guest_jeansgutt20_* Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Jeg er da en gutt! First off, hva faen liksom, men jeg var med to jenter en gang hvor vi snakket masse om sex. Så sa plutselig hun ene "Hei, du, hvorfor er dere gutter så sjenerte når det kommer til å få en finger inn i rumpen under samleie?" Min første reaksjon var "Har du problemer?", også snakket vi unaturlig lenge om dette... Så, en gang når jeg var hjemme og runket (og egentlig kjedet meg også), tenkte jeg at jeg skulle prøve å ta en finger inn i rumpen da det visstnok var normalt. Og helvete satan, jeg gjorde det også. Ett sekund og KASCHOOM, jeg fikk pokker meg orgasme med en gang... --------------------- Så, spørsmålet mitt er, er dette søren meg normalt/okay? Jeg er heterofil og det er jeg veldig sikker på, men allikevel... det føles veldig... galt å gjøre den form for extra pleasure! Dette er helt normalt, gutter har sitt g-punkt i analen. Ved å stimmulere dette punktet, får gutter orgasme, ofte noen hekt sinnsyke orgasmer også Hvis du liker en finger i analen, noe du tydligvis likte, siden du fikk orgasme med en gang. Da syns jeg du skal gjøre det og kunne oppleve hvor digg og hvor sterkt dette blir for deg:) Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Gratulerer til trådstarter som har oppdaget noe fint Normalt? Absolutt! Lenke til kommentar
x3no Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Kjæresten min er veldig på den analgreia med meg, men jeg tillatter kun en finger nå. Men da jeg spurte han om han ville prøve en finger (altså min finger i han) så lo han og sa nei. Han ville på ingen måte ha meg i nærheten av rumpehullet, men merker på hele han hvordan han reagerer når jeg nærmer meg, og det er absolutt ikke negativt. Tror han og ser på det som lite maskulint. Teit, for jeg tror han ville likt det. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Vask deg skikkelig i baken først. Selv liker jeg å holde på en stund, så jeg holder meg unna prostata. Det går FORT! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Å bruke en finger i ræven gjør deg ikke mer homofil. Ser heller ikke hvorfor det skulle gjøre en mindre maskulin. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 '14' innlegg med fjas, usakligheter og annet fjoll er fjernet fra tråden. Er man usikker på intensjonen ved en tråd eller innlegg som sådan, skal man rapportere og ikke kommentere. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Hold dere til temaet i tråden. Kommenter og still spørsmål ved tematikken, men da på en saklig og skikkelig måte. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Veldig normalt, vil jeg si... men hva som er normalt er jo opp til hver enkelt å "bestemme"... Jeg har personlig ikke noe imot en, to, tre eller flere fingre "der" - men alt til sin tid... Lenke til kommentar
makr1 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 jeg synes det er ekkelt og ganske homofilt. noen som er enige?? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) jeg synes det er ekkelt og ganske homofilt.noen som er enige?? Endret 27. mai 2009 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Tror ikke du vet hva homofilt betyr. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 jeg synes det er ekkelt og ganske homofilt.noen som er enige?? Totalt uenig. G-punktet er jo der. må innrømme jeg har prøvd det et par ganger. Det er ikke galt. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) "Det er homofilt fordi det er bare damer og homser som får noe i ræven, akkurat som bare damer og homser runke... eeeh, ja!" Endret 20. mai 2009 av stakan Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Sant som det sies at gpunktet til menn er et par cm opp i analen. De som ikke har prøvd har gått glipp av mye... Får en utrolig orgasme etter noen minutters massasje av prostatakjertelen... Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Temmelig vanlig men fortsatt et tabuemne. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Nei, G-punktet til menn SKAL IKKE RØRES! Makan til vås du kommer med, ærlig talt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg