sisk2105 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Jeg skal forhåndsbestille guitar hero metallica, men jeg er usikker på hvilken plattform jeg skal velge. Jeg har både xbox 360 og Wii. til Wii har jeg allerede 2 gitarer, men for det meste spiller jeg alene. Spørsmålet kan egentlig gegrenses til om det er vært ekstrainvesteringen å kjøpe det på xbox. Har grafikken noen med gameplayet å gjøre, og hvordan er det med å kjøpe ekstra sanger online? Takker på forhånd for svar Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 GH:M er i HD på 360, i SD på Wii. Sanger gies ut på XBLA ukentlig for direkte nedlasting. Utvalget er vel mindre på Wii og kommer sjeldnere. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Guitar Hero er best på Xbox 360. Det er også mer muligheter for å laste ned nye sanger, vet ikke helt hvordan det blir på Metallica da.. Uansett, har de fleste Guitar Hero spillene, både til Xbox 360 og Wii, og må si at jeg velger 360 versjonen framfor Wii versjonen. På 360 har du også achievements som gjør det hele et hakk morsommere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå