aldrimerforum Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Noen ganger når jeg sitter og noterer i office 2007 så forsvinner plutselig de norske bokstavene. Jeg har uten å ane det selv klart å trykke på en teit tastekomninasjon i office som fører til at norsk forsvinner. Så er det ingen ting i de forferdelig dårlige menyene i office 2007 som viser antydning til hvordan jeg slår på de norske tegnene igjen. River med i håret or reinstallerer office førj eg kaster PCn ut vinduet. Nå har dette skjedd IGJEN.. HVA SKAL JEG GJØRE!? Det hjelper ikke trykke norsk i den linjen nederst i office heller. screenshot. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Alt + Shift er standard hurtigtast i Windows for å byte mellom tastaturspråk, er kanskje den du har kome borti. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 trykker alt+shit som bare det nå.. endrer seg iallefall ikke tilbake. ser ut som det blir nok en reinstall gitt. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hjelper det ikke å restarte Office heller? Jeg har opplevd samme problem i andre programmer, og da må jeg restarte programmet. Aner ikke hva det kommer av. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 Hjelper det ikke å restarte Office heller?Jeg har opplevd samme problem i andre programmer, og da må jeg restarte programmet. Aner ikke hva det kommer av. se der, det funka jo! måtte gå helt ut av ALLE instanser av office. Hjalp ikke bare å åpne gjeldende dokument på nyttt, men alle måtte altså avsluttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå