powersound Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hei! Tenkte oppgrader neste måned med et OS på 64bit. Vista er vel kanske det jeg bør statse på ovenfor XP? Er ikke så inne i den verden av OS så derfor spørr jeg her:D Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Bruk det du har nå og vent til Windows 7 64bit. Det hadde ihvertfall jeg gjort hvis jeg var i din situasjon. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 Bruk det du har nå og vent til Windows 7 64bit. Det hadde ihvertfall jeg gjort hvis jeg var i din situasjon. Når kommer dette da? noe release dato på det? PRis? Lenke til kommentar
covah Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Kommer en gang før jul. Priser er ikke annonsert, men det blir vel no lignende prisene på Vista i dag. Lenke til kommentar
antilope118 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 mener å ha hørt en gang at om man kjøper vista i dag så får du oppdatere gratis til win7 når det kommer.. noen som vet at dette er bullshit eller motsatt? Lenke til kommentar
covah Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Det er foreløpig ikke annonsert noen slike ting, men jeg tipper det blir no tilsvarende som da Vista kom. Dvs. at kjøpte man en PC med XP innenfor en gitt tidsperiode, fikk man Vista gratis. Men siden det ikke er lansert noen slike tilbud ennå, tviler jeg på at du får oppgradert gratis dersom du kjøper i dag. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Laster ned Betaen på W7 jeg å tester ut det... så får jeg se om jeg holder meg til XP eller om jeg kjøper noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå