superkaisa Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Heei! på nettsiden min vil jeg lage et registrerings sted og en side der det er members place eller noe. Altså dere bare e med bruker kan være. finne det er script eller noe jeg kan installere på nettside? men jeg vil ikke ta vekk de sidene som jeg har fra før! bare lag en tilegg! kan noen hjelpe??? Lenke til kommentar
hdata Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Det finnes alltid muligheter, men det krever jo at du har litt kunnskaper om feks. PHP og MySQL. Tenkt på feks. Joomla ? Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 vet om joomla men da må jo jeg ta vekk allt jeg har på nettsiden og bytte den ut med joomla må ikke jeg? jeg prøvde en gang på nettsiden min, da mistet jeg allt Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Er det ingen som vet om et sted? eller har veldig lyst til å lage? :innocent: Lenke til kommentar
hdata Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) backup er en fin bil Hvilket språk bruker du på nettsiden din? PHP eller bare ren HTML ? Tilgang på database...? EDIT: Den funksjonen du har på nettsiden din nå funker ihvertfall ikke, kom ikke vekk fra siden etter å ha trykket 'members only' - vet jeg ikke ermedlem, men måtte se hva du hadde der - det hele ble til Oppgavebehandler -> Firefox ->Avslutt Endret 25. mai 2009 av hdata Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 jeg vet det men egentlig ikke den siden jeg skal ha det på men jeg har MySQL tror jeg har PHP og HTML hvis det går an?! ikke helt sikker. bruker 000webhost.com hvis det hjelper deg noe Lenke til kommentar
hdata Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) kjenner ikke så veldig til 000webhost.com, men vet de har PHP og MySQL... Et kjapt søk på google vil jo få opp noen alternativer, men det krever nok litt kunnskap innen PHP og MySQL... Send meg en PM hvis du vil, så kan jeg sikkert hjelpe til Endret 26. mai 2009 av hdata Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå