Ahagmann2000 Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Heisann! Skal fjerne diverse fanteri og smuss fra cpu, vet at du kan bruke isopropanol. Har fått tak i BLÅ isopropanol, er dette et problem? Kort og godt; kan jeg bruke blå isopropanol Mvh Andreas Hagmann Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Vi har vel ikke lugget fra forsvaret har vi vel? (titter på avataren din) Blå isopropanol er genialt. Fjerner det meste, fordamper fort og ingen rester. husk at det er YL-gruppe 5. ha god utlufting Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Bruk blå isopropanolen, det er vel samme som ren isopropanol? Skal du være ekstra nøye bruker du ett slags tøy isteden for papir (som loer). Jeg brukte pusseskinn til briller sist, men jeg tror ikke det er det beste hvis det er noe goop på CPU. Bomulls klut kanskje? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Bruk blå isopropanolen, det er vel samme som ren isopropanol? Ja, jeg tror at den bare er tilsatt farge og lukt/smak for at man skal merke at detta ikke er vann. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 denatureringsmiddel is it not? Uansett. Isopropanol (60-100%) kjøpes lett på en hvilken som helst bensinstasjon i form av kondensfjerner. Og ja, til rengjøring er det genialt. Jeg har også brukt en sånn fille som ikke loer. Tror de selger det på elektrosjapper à la elfa.se. DrE Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Tipper også at man kan eventuelt bruke sånn elektrionikkrens som man får kjøpt på biltema, evt andre plasser eller? Lenke til kommentar
Ahagmann2000 Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 Takker for alle svar. Endte opp med at jeg brukte blå isopropanol og q tips, det funket kjempefint! Mvh Andreas Hagmann Lenke til kommentar
Ahagmann2000 Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 denatureringsmiddel is it not? Uansett. Isopropanol (60-100%) kjøpes lett på en hvilken som helst bensinstasjon i form av kondensfjerner. Og ja, til rengjøring er det genialt. Jeg har også brukt en sånn fille som ikke loer. Tror de selger det på elektrosjapper à la elfa.se. DrE Får kjøpe meg en fille som ikke loer også, btw du får ikke kjøpt sprit med 100% max blir 96% så lenge det i kontakt med luft . Tror det også heter organisk løsmiddel ikke denaturingsmiddel (er ikke helt sikker :oops: ) Mvh Andreas Hagmann Lenke til kommentar
dnort Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Jeg bruker lofrie servietter fra Disko når jeg renser prosessorer. Dette får man kjøpt bl.a. på PSData. Disse er vanskelig å finne i nettbutikken siden de ikke finnes under noen av kategoriene, men hvis man søker etter varenummer 1617 eller "lint-free" på nettsiden deres så finner man dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå