Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har møtt ei jente på nettet, hva skal man gjøre på 1. date.

Gjest Guest_lalala_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_lalala_*

Heisann, eg har møtt ei jente på nettet som eg kunne tenke meg å møte i det virkelige liv. Så eg har spurd henne om hun kunne tenke seg å finne på noe ein dag. På det spørsmålet svarte hun ja. Så eg spurde hva hun kunne tenke seg å gjøre, men da kom selvfølgetlig det typiske svaret "Eg veit ikkje eg" :p. Så da er spørsmålet, hva kan eg foreslå at vi kan gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_tralala_*
Har dere sett hverandre på webcam? Vet du at hun er ei jente? >.>

Ja, selvfølgelig vet eg at det er ein jente. For eit dumt spørsmål :p

Lenke til kommentar
Har dere sett hverandre på webcam? Vet du at hun er ei jente? >.>

Ja, selvfølgelig vet eg at det er ein jente. For eit dumt spørsmål :p

Dette er ikke dumt i det hele tatt, er mange pedofile der ute som prøver å lure folk, så du skal være bra sikker når du møter noen fra internett.

Lenke til kommentar

Men for å ikke gå i off-topic fellen som jeg ettertrykkelig har påpekt andre ikke skal, bør jeg også komme med et svar til trådstarter. Jeg foreslår at du spør jenta selv, om hva hun kunne tenke seg. Eller spør hvordan interesser hun har. Dette kan hjelpe ved å velge noe dere liker begge to og som kan få vedkommende på gli. Kino og McDonalds er alltid en vinner om dere er under 20(?), noe som trådstarter ikke sier noe om. Mange veier til rom. Det beste tipset er å spørre vedkommende selv.

edit: Burde kanskje også kommentere at du skal være særs forsiktig ved å møte noen du har truffet på internettet. Om du da ikke kjenner vedkommende godt. Det er mye rart som lusker rundt og du kan aldri vite intensjonen for møtet. Vær trygg på den du skal møte og ta forhåndsregler, ved å feks. si ifra hvor du går og hva du skal til en voksen eller forelder (om du da ikke er voksen selv?). Alder er også essensielt. Er feks. den du skal møte mye eldre? Mange spørsmål melder seg, men det viktigste er at du føler deg trygg på den du skal møte og omgivelsene rundt møtet. Ikke bli med på noe du ikke ønsker.

:)

Endret av roberteh
Korreksjon.
Lenke til kommentar

jeg har møtt godt over 20 jenter fra nettet :p og alle har vist seg å være jenter :p

noen har vært feit og lygd nå faen på bildene.. resten har vært like pen og skjønne som man hadde forespeilt seg.. ikke rent ofte har de vært bedre også!

og til dere andre jeg har møtt min del jenter på byen, voers o.l. =)

1. ikke vær redd for å vise at du har selvtilitt.

2. vær goodguy og badguy samtidlig.. ikke gi henne makten!

3. vær deg selv ( om du forhåpentlig er morsom)

4. gjør henne trygg - om hun er av den stille typen, snakker du mye, men du involverer henne også. ikke gå for dypt inn på det personlige planet.

5. bowling gjør susen.. der kan du drite deg ut om du suger, og etterpå fleipe om at henne slo deg( jeg gjorde det på date nr1, og vi var sammen i over 3år).

6.kino kan også være fint, men da må du ha stadfestet at hun er keen på deg, lite morsomt å sitte på kino med noen som ikke er det ( da må filmen eie)

7. gi a et kyss på kinnet når hu drar ;) og vær badguy gentleman ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...