potetskrell Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Var ute i dag og gjorde det jeg ville Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Første gang jeg ser så tydelig kanter i bokehen som du har i bilde 1 sorry er ikke mye konstruktivt fra min side, da jeg verken har peil eller interesse for macro Når det er sagt var bilde nr 3 det som falt desidert best i smak hos meg (virker som en mer fotogenm blomst)... Endret 17. mai 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 Ja, de blir tydelig når man ikke er på full åpning.. Tok og noen på f/2.8 .. Takk for kommentar Lenke til kommentar
Inc Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Bildet 3 var det som jeg synes også hadde noe på gang, så over til slakt Altså, jeg er av den oppfatning at macro/ blomsterbilder skal eller bør ha en nøytral og eller rolig bakgrunn, når bagrunnen blir så kantete blir det veldig masete bilde, noe liker det sikkert... Fargene og tonene er bra. Bilde 2 har litt for snever fokus etter min mening. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Bilde #2 har potensiale - det som trekker ned for meg, er at biomsten kunne vært litt mer i fokus ogat bakgrunnener for lik blomsten i farge slik at de glir i hverandre. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå