Hamar17 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Tenkte forumet trengte en liten samle tråd 1)Samler du ? 2)Hva samler du på ? 3)Hvor lenge har du samlet ? 4)Hva er du mest stolt over i samlingen din ? For å starte : 1: Ja, jeg samler 2: Jeg samler på sko, mest merker som Nike, Converse og Vans. (Sneakers!) 3: Jeg har samlet et par år, har derfor ikke en veldig stor samling, men er godt i gang IMO 4: Har ingen spesielle sko enda, med unntak av et par Vans Era, som er kjøpt i New York og som jeg foreløpig ikke har sett noen i Norge gå med Har et par andre små samlinger også, men de er ganske standard. DVD'er og Sesonger av TV-Serier for eksempel. Kom igjen alle sammen, del deres samlinger ! Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=431710 Søke Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Stenger denne tråden med henhold til refererte lenke(-r). Det finnes allerede en (eller flere) aktive tråder om denne tematikken. Brukere oppfordres til å forsette der. Anbefaler trådstarter og andre interesserte tråden(-e): Hva samler du på?I så måte. Ikke glem å bruke søkefunksjonen før opprettelse av nye tråder. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg