Left Blank Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 http://machinecode.org/ Og ja, det SKAL vaere litt cheesy og retro. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 1: Sideskroll på 1024*768 med taskbare på siden 2: Animert favicon er fancy, men et element med røyrsle i seg, og dermed irriterende 3: Må si jeg liker stilen. Vet ikke hvordan det er å lese der over lengre tid, men fint og oversiktlig med monotype-font på kategorier og slikt som står ved siden av dato. Dog; i GMail vurderte jeg å velge themen som ligner denne, men tenkte at det kom til å bli for slitsomt, men en del venner bruker den. 4: Ikke klikkbar logo 5: Andre vertikale stripe har en begynnelse (svart over), og starter siden. Men den har ingen slutt, og dermed blir det ingen avslutning på siden 6: Title Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Takk for svar! 1. Vet ikke helt hvordan jeg skal fikse dette, jeg kan gjore #page mindre kanskje 2. Hva betyr ordet røyrsle? 3. Kult at du liker poenget 4. Jeg har en OCD tendens til a klikke forskjellige steder pa siden, saerlig logoen, sa det var faktisk et bevist valg. Men kaaanskje jeg fikser link pa bildet.. 5. Burde vaere fiksa na 6. Laga ny title som forteller at det er bloggen min.. Edit: haha wow, jeg sjekka ut terminal theme for gmail.. jaevlig bra saker. Endret 18. mai 2009 av coax Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 2. Hva betyr ordet røyrsle?Bevegelse4. Jeg har en OCD tendens til a klikke forskjellige steder pa siden, saerlig logoen, sa det var faktisk et bevist valg. Men kaaanskje jeg fikser link pa bildet..Ett ord: Konvensjoner.5. Burde vaere fiksa naDet synes jeg også. Men det er det nok ikke6. Laga ny title som forteller at det er bloggen min..Hurra! Men nei. Det finnes antageligvis over 200 millioner blogger. Hva faen er det på din? Innholdet er det viktig å få med noe om i title. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå