Grumle Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Hei jeg trenger hjelp til å sette opp et treningsprogram som skal inkludere øvelsene: roing, armhevinger, bro, slå med slegge, sykle, intervalltrening og legraises Jeg veier 60 kg, er 15 år. (styrke) Bør jeg kjøre å ta maks på alt eller er det bedre å bygge muskler ved repitasjoner som å dele det opp i fks 4*4 eller noe sånt? (intervall) Trenger hjelp til et intervallprogram da jeg har sykt dårlig kondisjon når det kommer til spurting. burde jeg kjøre gerilja kardio, 4*4 eller noe annet? (har en liten fettklump som skal vekk) Dett er sånn ca maks av hva jeg klarer av øvelsene: roing: 200 rotak (har ikke prøvd p¨mer) armhevinger: 30 armhevinger bro: 1min slå med slegge: ca 100 slag sykle: ? (får måle tid når jeg setter igang) intervalltrening: ? (Får måle tid når jeg setter igang legraises: 70 Visst jeg finner en stang vil jeg inkludere hang-ups også, men foreløpig har jeg ingen stang. Så utifra dette hadde det vært flott om noen kunne klare å sette sammen noe lurt, så skal jeg prøve det ut. Endret 21. mai 2009 av Grumle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå