Kebab GUD Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Som noen av dere vet er det en del Superhelt filmer som skal komme Sommeren 2011 En av filmene er "Thor" fra Marvel Studios (20 mai 2011) Nå kom nyheten at Chris Hemsworth (George Kirk, fra "Star Trek") har fått rollen som Torden guden En annen av filmene er "Spider-Man 4" fra Columbia Pictures (6 mai 2011) Veldig lite nytt om den filmen egentlig, så ikke bli overasket om den blir utsatt Den tredje filmen fra Marvel er "The First Avenger: Captain America" fra Marvel Studios (22 Juli 2011) Orginalt var det mye tvil om den bare skulle heter "Captain America", pga hat for amerikanerene verden over, og derfor bestemte de seg for "The First Avenger: Captain America". Men etter obama ble president så har det vert tegn til at den bare blir hetende "Captain America" likevel , Jeg sier... samma faen bare den lages! Ikke stol 100% på den datoen ettersom manuset ikke er ferdig Den Fjerde Superhelt filmen satt for 2011 er fra DC comics, "Green Lantern" fra Warner Brothers (17 juni 2011) Dette er nok filmen her som er mest garantert for å komme up på datoen den er satt ettersom dette er den eneste som har fastsatt dato for filming osv. men på dette tidspunktet er det e3nda ikke funnet noen hovedrolle inhaver. Også den filmen jeg personlig ser mest frem til Verdt å merke seg at "Green Lantern: First Flight" en animert film som tar for seg mye av det samme denne filmen gjør kommer ut i juni denne sommeren.. Oppfølgeren til "The Dark Knigh" og den neste Superman filmen er begge forventet å komme i 2011, men ettersom det er liten aktivitet rundt de for tiden er 2012 eller 2013 mer sansynlig Lenke til kommentar
HValder Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Håper bare at dei ikkje gjør superheltane snillare enn dei egentlig er, slik som dei gjorde med Hulken. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Håper bare at dei ikkje gjør superheltane snillare enn dei egentlig er, slik som dei gjorde med Hulken. De nye filmen stemmer ganske bra.. ser ikke helt hva som var "snillere" med den Lenke til kommentar
HValder Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Unnlot jo å ta med at Hulken liker å spise mennesker og at han har ein tendens til å rasere heile byer uten nokon form for motivasjon frå andre styrker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Meh....gi meg en kick ass He-Man film i stedet , hell why not make it into a trilogy Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Hulken liker å spise mennesker? Det kan jeg ikke huske å ha lest noen steder. Edit: Sett bort fra Marvel Zombies. Endret 21. mai 2009 av CurSe Lenke til kommentar
covah Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Meh....gi meg en kick ass He-Man film i stedet , hell why not make it into a trilogy Mener å huske at det planlegges en ny He-Man film snart? Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Mener jeg hørte noe snakk om en film med flere superhelter i en og samme film? Dukker ikke Tony Stark opp i The Incredible Hulk, helt på slutten, og nevner noe om det? Er det i 2011? Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Mener jeg hørte noe snakk om en film med flere superhelter i en og samme film? Dukker ikke Tony Stark opp i The Incredible Hulk, helt på slutten, og nevner noe om det? Er det i 2011? Det er vel The Avengers filmen du tenker på. Det jobbes vel mellom diverse filmskapere for at denne filmen skal fungere med alle karakterene, som antakeligvis blir: Captain America, Iron Man, Thor, Ant-Man, The Wasp og Hulk. Jeg må si at jeg gleder meg veldig til Green Lantern, det er en film som kan bli så utrolig bra med alle spesialeffektene vi har i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Kanskje like greit de ikke lager He-Man.....GI Joe filmen er nok bare så som så tipper jeg :/ Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Unnlot jo å ta med at Hulken liker å spise mennesker og at han har ein tendens til å rasere heile byer uten nokon form for motivasjon frå andre styrker. han har da aldri spist noen, er faktisk sjeldent noen dør når han går amok. og det at han raserer byer skjer bare når noe kommer mellom han og der han skal/ han blir til The Hulk i midten av en by. dersom han får now å få ut agresjonen sin på slik som på slutten av filmen så går det som regel bra Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Mener jeg hørte noe snakk om en film med flere superhelter i en og samme film? Dukker ikke Tony Stark opp i The Incredible Hulk, helt på slutten, og nevner noe om det? Er det i 2011? Det er vel The Avengers filmen du tenker på. Det jobbes vel mellom diverse filmskapere for at denne filmen skal fungere med alle karakterene, som antakeligvis blir: Captain America, Iron Man, Thor, Ant-Man, The Wasp og Hulk. Jeg må si at jeg gleder meg veldig til Green Lantern, det er en film som kan bli så utrolig bra med alle spesialeffektene vi har i dag. The Avengers ja men det treges ikke noen sammarbeid for å få til den .. Marvel Studios har film rettighetene til Captain America, Iron Man, Thor, Ant-Man, The Wasp og Hulk. problemet blir så fort de vil ha med Spider-Man (Sony) eller en av the X-men(Fox) Nåt det gjelder green lenter.. så har vi en Fanlagd trailer her Endret 1. juni 2009 av Kebab GUD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå