Gå til innhold

ATI Radeon 8500 LE vs Daytona GeForce3 Ti200 128mb DDR

SkyFish

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har sett ett screenshot av en som fikk ca 7500 poeng med ti200 (1024Xett-eller-annet) i oppløsning. det kommer kanskje litt ann på hvilken maskin du har også? Jeg ville kjøpt ATI kortet om jeg ikke hadde bestilt det ti200 kortet for lenge siden... Men så store forskjeller kan det neppe være.

Lenke til kommentar

Kan bare peke på noen punkter:

Ati har BEST bildekvalitet, iallfall i forhold til daytona(har ti200 selv)..!

Drivere til Ati er et helt eget kapittel, men de fleste er fornøyd...

Husk også, d er ikke 3Dmarks som bestemmer alt, for jeg tviler på d er kun d du bruker pc'n til...!

Lenke til kommentar

Jeg ville satset på GF3 TI200, men ikke Daytona.

Kjøp heller et Asus, Hercules eller f.eks Creative kort med 64mb. Dautona er et billigkort, fra en billigprodusent, som bruker dårligere ram og dårligere deler enn de store merkeprodusentene. 128->64mb tror jeg neppe du vil merke forskjell på under 1280x1024 da gf3ti200 ikke klarer å adressere alt det minnet på lave oppløsninger.

Gode kort, med eksellente drivere.

Raskere enn Radeon i oppløsninger inntil 1024. Radeon er raskere i alt over inkl 1024 i noen spill...

ATI har fortsatt ganske elendig drivere i forhold til NVidia, men de kommer seg nok...kanskje om et halv år, når R300 har kommet at det er noe å satse på...

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-23 16:23, extreme skrev:

Kjøp heller et Asus, Hercules eller f.eks Creative kort med 64mb. Dautona er et billigkort, fra en billigprodusent, som bruker dårligere ram og dårligere deler enn de store merkeprodusentene. 128->64mb tror jeg neppe du vil merke forskjell på under 1280x1024 da gf3ti200 ikke klarer å adressere alt det minnet på lave oppløsninger.

fakta at man ikke merker forskjell på 64/128mb?

jeg kommer neppe til å spille spill i høyere enn 1024x768, og en sjelden gang 1280x1024, bør jeg spare meg de pengene å kjøpe en 64mb utgave?

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-23 16:23, extreme skrev:

Jeg ville satset på GF3 TI200, men ikke Daytona.

Kjøp heller et Asus, Hercules eller f.eks Creative kort med 64mb. Dautona er et billigkort, fra en billigprodusent, som bruker dårligere ram og dårligere deler enn de store merkeprodusentene. 128

Det er bare tull, om de bruker billigere deler så vil du ikke merke noen forskjell, uten max overklokking, dessuten er GF3 kjernen den samme....

Husk at du betaler mye for navnet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...