Locrin Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 x360 fails xD Med ps3 har det vært strøkent gjenomført hele veien, har ikke venta en eneeste gang eller sekund på og komme inn på en map for og møte full laggfri map Er så koos med ps3 gitt Er det verdt og kjøpe fullversion? :/ Får ikke bestemt meg... Så ut som så lite stuff men har jo ikke noe annet og spille så.. Jepp. Det er helt klart xboxen som er problemet her. Ikke mangel på servere. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 Pågangsmotet mitt har kostet meg rundt 5 timer i menyene siden spillet kom.Jeg har samlet 16 stykker for å prøve private match, jeg har faktisk virkelig prøvd De får bare love hva de vil, men på xbox har det ikke hjulpet frem til i går sen kveld i hvertfall. Skal nok kaste bort noen timer i kveld også, men da håper jeg virkelig det er i orden. Funker det å spille med venner nå også Lindquist? Jeg bruke nøyaktig 3 minutter på å starte xboxen, logge på og så sitte inni et fly på Iwo Jima. Nå er ikke klokka så sent, så flere jobber sikkert.. Men uansett, det har aldri vært et problem for meg. Det er bare å prøve å trykke "quick match," min kom etter 1,5 minutt. Nå har jeg ikke testet i dag, men sier du at du ikke i dagene som er gått siden launch har merket problemene har du vært heldig, for det er ganske tydelig jeg ikke er alene om å oppleve mye problemer. Man finner ikke server. Spillet henger i søk etter server og må restartes. Kan ikke joine friends eller starte private match. Noe sier meg at de har mye å gjøre før det er så feilfritt du skal ha det til å være. Skal uansett snart inn å teste for dagen, og håper som sagt ting er i orden nå på 3 døgnet etter launch. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg får opp "the game is not available" istedenfor "could not find game" Yay fremskritt. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 Jaja, vi som har PS3 måtte sånn halveis gjennomgå samma dritten når de slapp ut BF: BC så det er vell helt fair regner jeg med, men om dette fortsetter så kommer PS3 til og finne Coral dritten as Husker og fail bail bad company var i starten men problemet da var jo lagg da og ikke server ting tang. + at når du ikke velger quic game men velge bane så komemr man nesten aldri på den banen man velger, blir bare henvist til en annen uten noe cannot find eller noe sånt. FAAAAIL. Noen ganger fryser PS3'n seg når jeg kjører helikopter på et sted. Osv. Skjønenr ikke helt åssen de klarte og lage dobbelt så mange servere på xbox som hos ps3 som lism er selve battlefield konsollen nå på en måte. Klarer jo ikke og fylle opp en bane en gang mener jeg hehe ^^ Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Vel problemene til xbox stikker langt dypere enn bare fulle servere er jeg redd. Nå har jeg spilt på en server med 7 spillere på mitt lag og 9 på motstanderlaget, altså 8 ledige plasser. Inviterer kompisen inn for å spille, men gang på gang får man beskjed om at server er utilgjengelig. Prøver man å søke etter game sammen kommer man til joining game, før det bryter og man må starte med invitasjoner og styr helt forfra. Heldigvis fungerer quick match greit nå da, men hadde jo vært kjekt å kunne spilt med kompiser. Endret 10. juli 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) seriøst, de bombene fra flyet er helt ødelagt. Sneia flere folk, vi snakker cm her, og de dør aldri!! Er det meninga å få headshoot med bombene eller hva skjer?? Endret 10. juli 2009 av Iceman22 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 Mente ikke at de var fulle men at de hadde lagd dobbelt så mange servere som på PS3 og så får de ikke fylt opp en server en gang fordi alt bare er haxa Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 Lurer på og kjøpe fullversion men eneste måte er og registrere et visa kort på user managment på PSN right? :O Lenke til kommentar
binko Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 Blir litt imponert over folket her kjenner jeg. Flere av dere overdramatiserer vel en smule mer enn nødvendig? Det virker som at majoriteten her enten prøver å connecte èn gang og hiver konsollen ut vinduet dersom det ikke funker, eller sitter timevis og trykker seg gjennom de samme beskjedene. Er du en av disse; prøv et par ganger til, men la det være med det. Ting ser ut til å hjelpe nå. Dersom du etter fem-sju eller noe sånt forsøk ikke kommer inn, legger du fra deg kontrollen og gjør noe annet. Det er greit at spillet ikke fungerer, men at du sitter fem timer er ditt eget valg, uansett hvor fantastisk dårlig det er at du ikker kommer inn. Å ta opp PS3 vs. 360 her blir vel bare dumt. 360'n var så heldig å få spillet en dag før på bekostning av lagg og problemer for fler enn bare et par. Fakta er vel muligens at PS3 fikk et mer forberedt produkt da EA/DICE så problemene med 360! Likefullt er det kjipt at noen ikke får det de betaler for. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 Fikk joine på første forsøk nå forresten. Funker ypperlig. Grunnen til at PS3-release gikk bedre var fordi EA faktisk skaffet flere servere ettersom de observerte hva som skjedde med 360-versjonen's salg. Noe som er bra ;> Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 Nå tar det meg gjerne 7-8 forsøk å joine, men når jeg først er inne er det lite lag og masse moro. Vel brukte 1200 ms points. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 x360 fails xD Med ps3 har det vært strøkent gjenomført hele veien, har ikke venta en eneeste gang eller sekund på og komme inn på en map for og møte full laggfri map Er så koos med ps3 gitt Er det verdt og kjøpe fullversion? :/ Får ikke bestemt meg... Så ut som så lite stuff men har jo ikke noe annet og spille så.. Jeg syns det er 100 % verdt det, når du setter deg inn i et fly og flyr over Wake island får jeg nesten tårer, det er nydelig det er jo bare 100kr, syns detta spillet hadde vært verdt 500kr om det kostet så Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 11. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2009 Fikk nettop 26 kills og kun død 2 ganger, veldig fornøyd ! Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 11. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2009 Rifleman er kos. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 11. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2009 Irriterende momenter: Man kan ta over posisjoner mens man sitter i en tanks. Rifle-grenades, man har for mange av dem, og man får dem igjen etter en gitt tid. Bygninger blir for fort ødelagt. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 11. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2009 Irriterende momenter:Man kan ta over posisjoner mens man sitter i en tanks. Rifle-grenades, man har for mange av dem, og man får dem igjen etter en gitt tid. Bygninger blir for fort ødelagt. Om det plager deg mens du spiller, så ikke spill det da.. Tror ikke andre personer bryr seg noe særlig om at det er irriterende for deg.. Det gjør hvertfall ikke jeg.. Slutt å klag og spill spillet! Rifleman er kos. Enig der, bruker bare rifleman.. Kanskje sniper om jeg kjeder meg.. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 11. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2009 Haha! Får jeg ikke lov til å si hva jeg mener om saken, jeg da? Eller kan jeg si hva jeg vil, så lenge jeg ikke kommenterer noe jeg ikke liker ved det? Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 11. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2009 Og hvilken sak snakker vi om da? ... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 11. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2009 Skulle da være ganske lett å se. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 11. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2009 Irriterende momenter:1Man kan ta over posisjoner mens man sitter i en tanks. 2Rifle-grenades, man har for mange av dem, og man får dem igjen etter en gitt tid. 3Bygninger blir for fort ødelagt. 1 Har alltid vært sånn i Battlefield. Og det hadde vært rimelig kjipt om man måtte gå utav kjøretøyet for å ta over flagg, tanks er veldig lette å drepe i 1943 uansett. 2 I de fleste tilfeller er det kjappere å bruke rifla uansett. Jeg reagerte også på hvor for anti-tank osv. recharga, men synes det fungerer egentlig. 3 Det er jo noe av det råeste med hele spillet. Ser ikke hvordan det har negativ virkning på gameplay egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå