Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 dobbel fack . . . kommer jo ikke før i morra Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Klin umulig å finne game, så håper de får fikset dette fort. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Kommer det noe bc2 demo i nermeste fremtid, noen som vet? =) Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 gjør det sikkert ettersom det har kommet demo til de fleste bf spill tidligere Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 utrolig moro når man kommer seg inn på en server skuffende enkelt da. vunnet matcher med 10 kills og 300 poeng mer enn nesteman... og ellers ser det ut til at det er litt små lagg ute og går enna Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Om folk vil være med å prøve å fylle opp en private match, er vi to her som er lei av å søke etter servere. Bare å adde i såfall Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hva syntes folka om å lage en server for oss fra Diskusjon? Hadde vært ganske rått Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Da er vi 3 med TehJøran, så bare å melde seg på. Serverproblemene dems virker ikke å være løst med det første så.. Ganske håpløst å kreve 16 spillere før man får startet en private match. Endret 8. juli 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Kom igjen folkens! archongamer, lager du server? ^^ Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Eg er klart med ! Legg meg til, så starter jeg server når vi nærmer oss antallet som trengs. Sitter å prøver quick match enn så lenge, og kommer jeg inn kommer det invites Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Eg er klart med ! Legg meg til, så starter jeg server når vi nærmer oss antallet som trengs. Sitter å prøver quick match enn så lenge, og kommer jeg inn kommer det invites Kom meg inn på en server.. Vi må ha 11 stk til for å starte et game! kom igjen! Endret 8. juli 2009 av TehJøran Lenke til kommentar
binko Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hmm. Noen som får til å spille nå eller? Spilte et kvarter i stad, men nå kommer jeg ikke inn i det hele tatt på noen games. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hmm. Noen som får til å spille nå eller? Spilte et kvarter i stad, men nå kommer jeg ikke inn i det hele tatt på noen games. Legg meg til da vi prøver å samle nok folk fra Diskusjon.no til å starte private match Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Nå begynner jeg å gå lei her as, kommer aldri inn på et game.. kommer bare opp "Searching for games, please stand by." Flere som får dette? Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Bok----Jeg kan ikke se hva jeg skriver akkurat nå, så ignorer skrivefeil. Uansett, så virker ikke virker ikke privatkamper i battlefield 1943. Microsoft tillater DETTE å lanseres -- men NEKTER å slippe map-pack til castle crashers som allerede er i spillet og som utviklerene .... faen. jhæresten min legger seg, og jeg glemte hvor jeg var. Uansett: The Behemoth har bedt om å få lansere sin andre expansionpack til Castle Crashers, men microsoft nekter å lansere utvidelsen -- en utvidelse som var en del av spillet ved lansering som bare trenger en 1kb patch for å få igang... MEN DE TILLATER ET FULLT SPILL Å IKKE HA SERVERE OG TILLATER ET SPILL Å LANSERES MED PRPRIVATE MATCHES UTEN AT DET VIRKER?!?!?!?Hvis noen andre har problemer, så går det an å skrive, bare ikke å se hva du skriver. Hos meg ser det ut som om skrifttypen er sånn circa 100000. (Normal skriftstørrelse er 10-16)jelp -- jeg kan ikke se hva jeg skriver! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 skulle det ikke komme en etterfølger til bf 2142 også? Lenke til kommentar
Largie Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Kan vel oppsummere kvelden som en stor skuffelse når det gjaldt BF: 1943. Kom inn på en server en gang i løpet av kvelden og den lagget som bare det. Hadde dem frigitt serveren ville ikke dette problemet være aktuelt i det hele tatt. Jeg har plenty med båndbredde og kunne hosted 5x24 spillere uten problemer og det finnes mange som meg. Pr nå er det bare 1200 M$-dollars i dass... Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Ser ut til å funke hvis du joiner folk i friendslisten din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå