Gå til innhold

Battlefield 1943 - Fakta, Videoer og Diskusjon

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg er klart med ! :)

Legg meg til, så starter jeg server når vi nærmer oss antallet som trengs.

Sitter å prøver quick match enn så lenge, og kommer jeg inn kommer det invites ;)

Kom meg inn på en server.. :D

Vi må ha 11 stk til for å starte et game! :p kom igjen!

Endret av TehJøran
Lenke til kommentar

Bok----Jeg kan ikke se hva jeg skriver akkurat nå, så ignorer skrivefeil.

Uansett, så virker ikke virker ikke privatkamper i battlefield 1943.

Microsoft tillater DETTE å lanseres -- men NEKTER å slippe map-pack til castle crashers som allerede er i spillet og som utviklerene .... faen. jhæresten min legger seg, og jeg glemte hvor jeg var. Uansett: The Behemoth har bedt om å få lansere sin andre expansionpack til Castle Crashers, men microsoft nekter å lansere utvidelsen -- en utvidelse som var en del av spillet ved lansering som bare trenger en 1kb patch for å få igang...

MEN DE TILLATER ET FULLT SPILL Å IKKE HA SERVERE OG TILLATER ET SPILL Å LANSERES MED PRPRIVATE MATCHES UTEN AT DET VIRKER?!?!?!?Hvis noen andre har problemer, så går det an å skrive, bare ikke å se hva du skriver.

Hos meg ser det ut som om skrifttypen er sånn circa 100000. (Normal skriftstørrelse er 10-16)jelp -- jeg kan ikke se hva jeg skriver!

Lenke til kommentar

Kan vel oppsummere kvelden som en stor skuffelse når det gjaldt BF: 1943. Kom inn på en server en gang i løpet av kvelden og den lagget som bare det.

Hadde dem frigitt serveren ville ikke dette problemet være aktuelt i det hele tatt. Jeg har plenty med båndbredde og kunne hosted 5x24 spillere uten problemer og det finnes mange som meg.

Pr nå er det bare 1200 M$-dollars i dass...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...