Gå til innhold

Battlefield 1943 - Fakta, Videoer og Diskusjon

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Fyyyyy faaaen og kjedelig 1943 er at fy faen. Er så møkka lei...

Prøvde litt nå... bare samma guadalcanal og iwo jima all the fucking time. Er pisse lei. Tar poeng rush og leder som faen og så går alarmen for japsene og jeg skal bare opp i fly og se om jeg kan skrape sammen noen få poeng for og virke ekstra overlegen.. og på den tiden jeg har kommi meg fra den veldig realistiske 3m lange landingsbanen og opp i lufta og flyr i 5sek så er det ferdig og en dumb ass har tatt meg med 200 points på ca 15 sek??? oommgg. Det verste var at jeg hadde bare rekki og fly, kaste meg ut av fallskjermen og rakk akuratt og gå inn i bomb raideren. Så hvordan fikk denne duden 200 POINTS. ?!?!? Jeg skal si jeg hater det dritt spillet...ingen tankser vil dø... sniperen er undermegadoomdayzugazugayeyeypowered som bare dammit.

lrn2play nub

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fyyyyy faaaen og kjedelig 1943 er at fy faen. Er så møkka lei...

Prøvde litt nå... bare samma guadalcanal og iwo jima all the fucking time. Er pisse lei. Tar poeng rush og leder som faen og så går alarmen for japsene og jeg skal bare opp i fly og se om jeg........ bla bla........ingen tankser vil dø... sniperen er undermegadoomdayzugazugayeyeypowered som bare dammit.

greit nok at du ikke liker spillet, men å dra fram en episode der du taper et map som eksempel på hvorfor spillet er dårlig gir jo ingen mening :p

Tanksene tåler ikke en dritt om du treffer riktig så det holder heller ikke mål.. Sniperen er 1 skudd i hodet og 2 i kroppen? hvor mye bedre vil du ha han? instakill uansett?

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

tanks public er letteste veien til høy score..

Men spiller du mot et par gode infanterister skal du slite, såfremt du ikke får dem på flat mark

Tanksene tåler mindre enn i 1942 - fakta..

Tanksene tåler maks 2 rakettkasterskudd i ræva fra infanteri - fakta

treffer en rett tåler tanksen bare ett skudd..

Trikset er somregel å la tanksen cappe flagget og deretter gi den en rakett i ræva.. men holde såpass avstand at en ikke kommer inn i kamera hans.

1 god pilot eller 1-2 gode infanterister med bazooka og du er ferdig, kan ikke nerfe dem enda mer enn dem allerede har gjort.

ps: lurer på om tanksene har sånn "Sweet spots" som i 1942, sherman eller russertanksen hadde en sweet spot fremme mellom kanonhuset og kroppen som gjorde at du fikk instantkill.. T34 og tiger hadde vel ikke tror jeg..

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Har litt vansker med å tro at tanks er så effektivt. De er veldig utsatt, og får ikke kills så effektivt. En som er god som rifleman får lettere poeng vil jeg si. Fikk for litt tilbake siden 29 kills som rifleman i løpet av en match, tror ikke jeg ville greid det om jeg skulle spillt tanks.

Tingen er ikke å få tak i så mange flagg, heller å stå litt på avstand og drepe de som spawner.

Endret av Cuz
Lenke til kommentar

Har spilt spillet litt nå, og jeg opplever bare at folk løper rundt uten noen som helst form for geografisk retnings sans, og at andre kun står og venter på at et fly skal spawne. gud så spennende det er og se en hel tropp stå og vente på ett fly! (og mange av de, tar flyet for så og kræsje det med en gang)

Var inne på en annen server, hvor dette var relativt likt, men ikke så merkbart. Har spilt alle BF spillene, alle spillene har vel så og si hatt dette problemet, men her synes jeg det er enda mer synlig.

Med andre ord, det er så lite givende og spille når alle står kun og venter på objekter. Det er også en ekstrem avstand mellom spillere føler jeg. Krigsfølelsen uteblir når man møter 2-3 motstandere på ett punkt.

Kun min egen mening dette her altså, så det er ingen vits i og hisse seg opp, bare irriterer meg over disse tingene ved spillet.

Og ja, jeg har spilt på fulle servere..

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg aller mest på dette spillet er at det regnes som suicide om man krasjer med fly. En annen ting er når jeg ligger på halen til en motstander og har han på kornet, så kommer en friendly, dytter meg vekk og skyter de siste skuddene på target som jeg har mørnet.

Men samtidig er det lite som slår å være totalt overlegen i luften, skyte ned fiendtlige fly, bombefly og uheldige infantry

Lenke til kommentar
Har spilt spillet litt nå, og jeg opplever bare at folk løper rundt uten noen som helst form for geografisk retnings sans, og at andre kun står og venter på at et fly skal spawne. gud så spennende det er og se en hel tropp stå og vente på ett fly! (og mange av de, tar flyet for så og kræsje det med en gang)

Var inne på en annen server, hvor dette var relativt likt, men ikke så merkbart. Har spilt alle BF spillene, alle spillene har vel så og si hatt dette problemet, men her synes jeg det er enda mer synlig.

Med andre ord, det er så lite givende og spille når alle står kun og venter på objekter. Det er også en ekstrem avstand mellom spillere føler jeg. Krigsfølelsen uteblir når man møter 2-3 motstandere på ett punkt.

Kun min egen mening dette her altså, så det er ingen vits i og hisse seg opp, bare irriterer meg over disse tingene ved spillet.

Og ja, jeg har spilt på fulle servere..

Lyst til å gå tilbake til BF 2 clan spilling med GODE strategier jeg ass. Får mere ut av spillet da :)

Lenke til kommentar
Lyst til å gå tilbake til BF 2 clan spilling med GODE strategier jeg ass. Får mere ut av spillet da :)

vi hadde nå like gode strategier i 1942 og ser ikke noen grunn til at det ikke blir det i 1943 så fort det kommer til pc og klanspilling drar igang :)

Kanskje noen av de gamle ATC bildene bør børstes støv av for å se om taktikkene kan holde mål på de nye versjonene av kartene :)

Lenke til kommentar

vi hadde nå like gode strategier i 1942 og ser ikke noen grunn til at det ikke blir det i 1943 så fort det kommer til pc og klanspilling drar igang :)

Kanskje noen av de gamle ATC bildene bør børstes støv av for å se om taktikkene kan holde mål på de nye versjonene av kartene :)

Hadde syntes det var rart om det ikke tok av i clanspilling med 1943, men mitt poeng er at 1943 ikke er på pc ennå. Dermed må man finne alternativer i mellomtiden ;)

Endret av PerOpusen
Lenke til kommentar
Phh hadde dere prøvd en sniper irl noen gang hadde dere skjønt problem stillinga mi. Kan love deg at du ikke hatt tålt et halvt skudd en gang, dette er så sterkt at det river kroppen i filler, men like vell så klarer man og gå videre uten og stoppe og puse en gang etter skudd rett i hjerte?.... javell...

Er det kanskje en liten mulighet for at utviklerene prioriterer balanse og spillbarhet fremfor realisme? Hvis sniper var instagib hadde jo klassen blitt alt for sterk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...