Gå til innhold

Battlefield 1943 - Fakta, Videoer og Diskusjon

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Coral Sea er like kjedelig/gøy som det var i gamle dager, og det er akkurat slik fansen (jeg) vil ha det!

Synest fortsatt spillet er skambra, gleder meg til pc-release, håper på mangen flere map-remakes og kanskje økning av antall personer på serveren.

Synest likevel at 24 personer er ok.. i klankampene brukte vi jo 16 eller 20 totalt på mappet, og det gikk jo strålende det på 1942.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syns også 24 spillere er mere texas enn eg først hadde forventet det skulle vere, men eg kan likevel ikke la være å se for meg minst 32 spillere på serverene :fun:

Er helt enig der.

Er utrolig hvor mye syting det finnes om at det er for få spillere, men faktum er at man kan ha det jævlig fett bare med 5vs5.

Var jo folk som drømte om 128 spillere da/rett før BF2 kom ut. Man så muligheten som var der og fikk vann i munnen.

Men det er det som er det fine med Battlefield, man trenger ikke mange spillere for å ha det gøy.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Selv er jeg 80% pilot og 20%infantry.

Den første uka lå jeg på topplista over ace-pilots. Men så tullet jeg mye rundt. Som infantry er jeg 70% han med maskingeværet.

Lenke til kommentar

Fyyyyy faaaen og kjedelig 1943 er at fy faen. Er så møkka lei...

Prøvde litt nå... bare samma guadalcanal og iwo jima all the fucking time. Er pisse lei. Tar poeng rush og leder som faen og så går alarmen for japsene og jeg skal bare opp i fly og se om jeg kan skrape sammen noen få poeng for og virke ekstra overlegen.. og på den tiden jeg har kommi meg fra den veldig realistiske 3m lange landingsbanen og opp i lufta og flyr i 5sek så er det ferdig og en dumb ass har tatt meg med 200 points på ca 15 sek??? oommgg. Det verste var at jeg hadde bare rekki og fly, kaste meg ut av fallskjermen og rakk akuratt og gå inn i bomb raideren. Så hvordan fikk denne duden 200 POINTS. ?!?!? Jeg skal si jeg hater det dritt spillet...ingen tankser vil dø... sniperen er undermegadoomdayzugazugayeyeypowered som bare dammit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...