Fenixen Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Coral Sea er like kjedelig/gøy som det var i gamle dager, og det er akkurat slik fansen (jeg) vil ha det! Synest fortsatt spillet er skambra, gleder meg til pc-release, håper på mangen flere map-remakes og kanskje økning av antall personer på serveren. Synest likevel at 24 personer er ok.. i klankampene brukte vi jo 16 eller 20 totalt på mappet, og det gikk jo strålende det på 1942. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Syns også 24 spillere er mere texas enn eg først hadde forventet det skulle vere, men eg kan likevel ikke la være å se for meg minst 32 spillere på serverene Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 Satte meg ned for å spille i går, men gud hjelpe meg så mye lag det skulle være. Når figuren stopper, "flyter" den frem og tilbake en stund etterpå. Helt umulig å spille når man aldri vet hvor man er hen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2009 Har ikkje vert noe særlig plaget av lag i dette spillet, foruten om de første dagene da. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Syns også 24 spillere er mere texas enn eg først hadde forventet det skulle vere, men eg kan likevel ikke la være å se for meg minst 32 spillere på serverene Er helt enig der. Er utrolig hvor mye syting det finnes om at det er for få spillere, men faktum er at man kan ha det jævlig fett bare med 5vs5. Var jo folk som drømte om 128 spillere da/rett før BF2 kom ut. Man så muligheten som var der og fikk vann i munnen. Men det er det som er det fine med Battlefield, man trenger ikke mange spillere for å ha det gøy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) http://bf1943.elxx.net for å lage sin egen. Jeg vil gjerne se hvordan folk gjør det. Endret 26. juli 2009 av Slettet-uVTr2vDm Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Kan komme med min merk: er sniper og pilot og jeg har ikke geeka 24/7 ! Spiller litt i kveld og poeng rusher litt så får dere se bfbc veteran 24/7 ! Endret 26. juli 2009 av zibiri Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Må spille mer! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Shait :( Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Må si jeg er temmelig stolt av scoren min i forhold til hvor mye tid jeg har brukt. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Mye kills også... Bare vent neste uke kommer jeg hjem til leiligheten og der skal jeg si deg ps3, jævlig stort lærett og sniper på guadallcanal venter ! Om du er vant til lerett sniping og plutselig sitter med en vanlig liten tv så er du fucked Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 27. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) skal bli digg med pc-versjonen, da skal de gode gamle 1942 statsa gjenskapes Endret 27. juli 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 27. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2009 Selv er jeg 80% pilot og 20%infantry. Den første uka lå jeg på topplista over ace-pilots. Men så tullet jeg mye rundt. Som infantry er jeg 70% han med maskingeværet. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 27. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2009 Fyyyyy faaaen og kjedelig 1943 er at fy faen. Er så møkka lei... Prøvde litt nå... bare samma guadalcanal og iwo jima all the fucking time. Er pisse lei. Tar poeng rush og leder som faen og så går alarmen for japsene og jeg skal bare opp i fly og se om jeg kan skrape sammen noen få poeng for og virke ekstra overlegen.. og på den tiden jeg har kommi meg fra den veldig realistiske 3m lange landingsbanen og opp i lufta og flyr i 5sek så er det ferdig og en dumb ass har tatt meg med 200 points på ca 15 sek??? oommgg. Det verste var at jeg hadde bare rekki og fly, kaste meg ut av fallskjermen og rakk akuratt og gå inn i bomb raideren. Så hvordan fikk denne duden 200 POINTS. ?!?!? Jeg skal si jeg hater det dritt spillet...ingen tankser vil dø... sniperen er undermegadoomdayzugazugayeyeypowered som bare dammit. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 27. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Inlegg nr. 300 folks Endret 27. juli 2009 av ttt Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 27. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg har valgt meg selv som en PILOT! Elsker fakstisk å fly.. Kills; 69 Deaths; 21 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå