Locrin Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Spørsmål. Er det virkelig ikke mulig å legge seg flat mot bakken? Virker fjernt å ikke legge til denne muligheten. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Noen som blir med på en privat Match nå eller senere i kveld? Legg meg til hvertfall.. Gamertag i signatur.. Lenke til kommentar
SteinHe Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Blir med å spille det jeg akkurat kjøpt det! Ser tøft ut Add meg andre som joiner også, gamertag: steinhe Lenke til kommentar
Hallis- Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Noen som har lyst til å game et par runder på PS3 ? Legg meg til isåfall Skriv i venneforespørselen at du fant meg her ! Sees In-Game! Forresten syns jeg spillet er ufattelig bra til å koste 100 spenn. Har brukt nesten all tida mi i flyene og det er sinnsykt gøy! (Selvom jeg ikke har de største skillsa med fly enda, kommer nok ) Hallis_nor Endret 11. juli 2009 av Hallis- Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 En som leda hele rankingen på PS3 men blei akuratt tatt igjen til gennis med 3k og ps3 har sin første gennis Selv er jeg etter en kveld med litt spilling i non timer stabb sergant Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Seriøst genialt spill. Min taktikk var å løpe rundt som rifleman og prøve å skaffe seg mest mulig flagg poeng. Dette gikk bra, i et spill på tre timer var jeg på førsteplass tre ganger. Alle som tviler, dette er suverent! Hatet Bad Company, men dette var veldig gøy. Alle kan finne sin egen nisje, enten det er tanks eller fly. Anbefales! Endret 12. juli 2009 av Cuz Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hatet Bad Company, men dette var veldig gøy. Samme her! BF1943 tilbyr masse sjarm og morro der BC bare var frustrerende. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 håper de kommer med flere baner etter coral sea. kunne vært moro med noe annet enn bare stillehavs øyer. 1943 fanger sjokerende mange av de faktorene som gjør BF serien så bra og det hadde vært moro om de hadde brukt mer av potensiale 1943 har Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hadde ikke vært feil med et totalt landbasert kart nei. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hvor mange maps er der? Har bare prød 3 så langt. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hvor mange maps er der? Har bare prød 3 så langt. Da har du prøvd alle. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jaja, de var ihvertfall bra de som var der. Følte nesten ut som jeg spilte bf1942, aah, minnene <33 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hvordan vil dere si spillet er i forhold til resten av BF spillene? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Battlefield: lite edition. battlefield opplevelsen bare med mindre baner, våpen, kjøretøy, soldatklasser osv. om du liker 1943 er det ganske sannsynlig at du vil like de tidligere battlefield spillene. men av de tidligere er det kun bad company som har samme destruksjon Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Sliter med at spillet fryser seg ofte på Xbox360. Det er kun Battlefield 1943 som gjør dette. Har det komme ut noen forklaring på hvorfor dette skjer? Er jo umulig og spille det om det hele tiden skal klikke.... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Sliter med at spillet fryser seg ofte på Xbox360. Det er kun Battlefield 1943 som gjør dette. Har det komme ut noen forklaring på hvorfor dette skjer? Er jo umulig og spille det om det hele tiden skal klikke.... Sliter med samme selv jeg, men etter alle problemene det var i starten har jeg godtatt det som noe som kanskje blir ordnet. Man får i det minste spilt litt nå som er stor forbedring, men spillet har lang vei å gå før det er hva man kan forvente. Endret 12. juli 2009 av archongamer Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Æsj, jeg hater sånt. Det ødelegger et spill for min del. Synd for dette spillet likte jeg virkelig! Lenke til kommentar
Largie Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Har aldri fryst på min Xbox360. Hvor lenge spiller der sånn ca, har boksen plenty med lufting? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Spiller vel i 20min sånn ca. Boxen har plenty med kjøling og jeg testet med COD4. Der fryser den aldri eller på noen andre spill. Virkelig som battlefield 1943 mister connection plutselig så klikker spillet. Endret 12. juli 2009 av Bare Ban Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå