lislau22 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 hei jeg leter etter en plystresang. det er en slags teckno/house sang, der det høres ut som "skolebarn" eller noe som plystrer i refrenget. Jeg leter og leter men finner den ikke.. tror den er litt gammel. Men det er altså ikke Young Folks , World Hold On eller Love Generation. det er heller ikke Pulsedriver eller dj aligator.. kan noen kanskje hjelpe? blir helt gal av å lete etter denne sangen kan også vær jeg husker helt feil, men er vertfall sikker på at om det ikke er plystring, så er det altså noe som ligner om du har en ide, kan du vær så snill og hjelpe meg? blir glad for alle forslag Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hei. Kan ikke svare på spørsmålet ditt, men kan opplyse deg om at du må spørre her. Du kan også alternativt spørre her, hvis du vil ha hjelp til å finne og kjøpe musikk på internettet. På bakgrunn av dette stenges tråden. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg