bevertann Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hei, jeg har blitt mer og mer frustrert over norske nettaviser de siste årene. Tendensene heller mot mer og mer sladder, kjendisnytt, og skikkelige dårlige artikler etterhvert. Jeg ga tidlig opp på vg.no og db.no, og har lest litt aftenposten.no de siste årene, men den har blitt værre og værre må jeg si. Jeg har såvidt kikket innom nettavisen.no, men den ser ganske håpløs ut også. For tiden leser jeg mest bbc.co.uk, men det hadde vært greit å få med seg litt norske nyheter også. Har dere der ute noen forslag? Jeg har lyst å lese litt seriøse nyheter og artikler som ikke er skrevet av fjortenåringer. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hva med bt.no eller dagsavisen.no? Lenke til kommentar
EchoMaker Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Aftenposten er den beste norske avisen sånn sett, tror jeg. Men som du sier, det har gått nedover med dem også. For meg har det gått så langt at The Economist er den eneste nyhetskilden min. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Aftenposten har nok vært den mest seriøse av de store, ja. Lenke til kommentar
bevertann Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 Takk for tipsene Aftenposten er slettet, dagsavisen og economist er lagt til i snarveier Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Må ikke glemme Klassekampen. Forøvrig abonnerer jeg på Dagsavisen. For en flott avis, og veldig fyldig og seriøs papirutgave. Masse nasjonal og internasjonal politikk og krasse kronikker hver dag. Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Le Monde Diplomatique er også en veldig seriøs og god avis. Det er grenser for hvor mange artikler du kan lese om dagen, når du overskrider så må du betale 25kr eller noe sånt via sms. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Le Monde Diplomatique følger med Dagsavisen hver fredag eller lørdag =) Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Får bare støtte meg på forslagene om Dagsavisen, de virker for meg som den mest seriøse norske avisen for mannen i gata. Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Vg er blit mer og mer slikt se og hør opplegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå