ilpostino Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 sendes den som Norgespakke eller lignende er den forsikret (opp til 5000 hvis jeg ikke husker helt feil) og da må mottager ta dette opp med posten for å få erstatning. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Erstatning inntil kr.10 000,- ved skade eller tap. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Hei, nå har jeg fått en ny men vet ikke om det er svindel, det var en som spurte om varen enda er til salgs, også gikk han over til engelsk, og lurte på frakt kostnadene til oslo, er så i tvil om det er riktig, er det noen måte jeg kan forsikre meg om at alt kommer til å gå i orden? lage ett skriv som jeg sender til han der det står at jeg fra skriver meg ansvaret når varen er sendt og vist han sender for mye penger til meg så får han ikke noe igjen, f.eks? så står det alltid venter på svar fra deg. det hadde de to Nigeria folkene også Endret 19. mai 2009 av Roug Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Kan jeg få se mailen(e) han sendte? Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Høres mystisk ut, men si at du vil benytte deg av finn.no sin betalingsgaranti så er du sikret mot svindel. Benyttet meg av denne selv senest i dag og det er en veldig enkel og fin løsning. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Kan jeg få se mailen(e) han sendte? Thanks for your reply.Am not to well good in Norwegian but we can communicate in english.Let me know the cost of the product and the shiping fee through posten.no to Oslo.Awaiting for you responce. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 "Awaiting for you responce." gir ganske mange treff på google. Det er kanskje best å selge til en som snakker/skriver norsk? Lenke til kommentar
Roug Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Hehe vet, er skeptisk til kunde, skrev til han at jeg ville bruke finn betalingsgaranti, får se hva han skriver tilbake da, men er det ikke mulig for han og overføre mere penger enn det jeg skal ha? forresten da sier jeg jo bare nei, for det kan jeg sjekke først Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Med betalingsgarantien så oppgis beløpet dere har blitt enig om i systemet til payex, så tror ikke han kan overføre mer en nødvendig da nei! Pengene går uansett gjennom en tredjepart så du er trygg da. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Ok får se hva han svarer, håper det ikke er svindel! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 At vara berre skal sendes til Oslo er ein positiv ting, det er ein del i Oslo som har engelsk som primærspråk. Når det gjeld "awaiting your response" har engelsktalande ein litt anna høffligheitsgrad enn kva me nordmenn er vant til så at dette står i mailen betyr ikkje automatisk at det er svindel. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 men 3 av 4 som har kontaktet meg har brukt oversettelses program og alle skal ha det sendt til utlandet, han siste kunde som skulle ha det til oslo har ikke svart enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå