TrulsTore Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hei. Jeg / bedriften min tenker på å få opprettet en nettside, og vi trenger hjelp til å utvikle den. Dette er et grovt sammendrag av hva vi ønsker denne siden skal inneholde. Siden må inneholde disse punktene: 1. Oversiktlig fremside, med mulighet til å daglig oppdatere med nyheter osv. 2. På fremsiden ønsker vi å ha en ramme med flere underkategorier man kan klikke seg inn på via fremsiden, som f.eks; promotions, når man klikker seg inn, kommer det opp en ny side der man kan lese om promotions. 3. Muligheten for at folk kan registrere seg som medlemer, og senere logge inn med brukernavn og passord. 4.Når personer signer opp som meldemer,ønsker vi å ha en funksjon som gjør at de må betale ett vist beløp som går dirkete inn på en bankkonto. Her tenker vi betaling med f.eks Visa kort osv 5.Vi ønsker å ha oversikt over hvem betalingene kommer fra, på en oversiktetelig og ryddig måte. Linker man kan trykke seg inn på, som f.eks sin egen bruker side, denne siden må inneholde følgende; 1.Man kan se hvor lenge det er til man må betale medlemsavgit igjen og annen innformasjon 2. Medlemmer har som sagt sin egen side, der de har mulighet til å betale for div tjenester. F,eks Mulighe t til å betale for 1.mnd medlemskap. ,( På mange måter som et nettforum der brukere ofte har sin egen lille profil) Vi stiller dere følgende spårsmål; 1. Hvor mye tror dere enn sånn type internett side vil koste å få istand? 2. Hvor lang tid vil det ta å utvikle et slikt produkt? 3. Er det noen som ved om Firmaer / personer som kan være interesert i et slikt oppdrag, og kan utføre jobben på en god måte!? Mvh TrulsTore Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Dere kan finne noen open source CMS og modifisere selv. Utvikling koster ganske mye hvis du leier et firma, det hadde vaert bedre og gjore det selv eller kjente noen folk.. Lenke til kommentar
hdata Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg og firma mitt driver og utvikler nettsider, og kan møte dine behov til en hyggelig pris. Bruker hovedsaklig opensource CMS systemer så betalingen vil bestå av en angangs-avgift for oppsett og tilpassing, deretter valgfritt vedlikehold. Ta kontakt om det virker interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå