Gå til innhold

Synnøve Svabø... gi oss en annen


garvern

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+4123456

Jostein Pedersen har en bass i stemmen som sprenger høytalerne etter noen timer, men er ellers en glimrende kommentator. Synnøve Svabø var helt ok fram til det ikke lenger var teoretisk mulig at Norge kunne "tape", når hun snakket over hva Stian sa ble jeg ganske forbannet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
-JADDAAAA - SKAL VI KNULLE HELGAAAAAAA!!!?

-Endelig, vi klarte det Hitler ikke klarte i 1941!

 

Sa hun det første der..? :ph34r:

Hun sa det på tysk, i følge flere andre forumbrukere.

Korrekt.

Lenke til kommentar

Hun sa: "Wollen sie bumsen, Helgaaaaaah!!!!?"

Som direkte oversatt betyr noe sånn som: "VIL DU KNULLE, HELGA???"

Kombiner dette med snakk om andre verdenskrig, invasjonen av Moskva, og gjentatte referanser til Hitler, ja da får du Synnøve Svabøs kommentering av Melodi Grand Prix! Pussig nok høres dette mer ut som noe som hører hjemme i en Wam&Wennerøed-film!

(Hotel St. Pauli for eksempel.)

Lenke til kommentar
Hun sa: "Wollen sie bumsen, Helgaaaaaah!!!!?"

Som direkte oversatt betyr noe sånn som: "VIL DU KNULLE, HELGA???"

Kombiner dette med snakk om andre verdenskrig, invasjonen av Moskva, og gjentatte referanser til Hitler, ja da får du Synnøve Svabøs kommentering av Melodi Grand Prix! Pussig nok høres dette mer ut som noe som hører hjemme i en Wam&Wennerøed-film!

(Hotel St. Pauli for eksempel.)

Hahaha :lol: Ja, Svabø rotet mye...tror hun ble litt for mye oppglødd og fikk munndiarè der hun satt x)

Lenke til kommentar
Hahaha :lol: Ja, Svabø rotet mye...tror hun ble litt for mye oppglødd og fikk munndiarè der hun satt x)

 

Syns hvertfall hun burde fått det på en profesjonell måte, og ikke praple i vei om størrelsen på 'adamseplene'* sine :p

 

 

 

*Var det ikke det hun kalte dem?

Lenke til kommentar
Hahaha :lol: Ja, Svabø rotet mye...tror hun ble litt for mye oppglødd og fikk munndiarè der hun satt x)

 

Syns hvertfall hun burde fått det på en profesjonell måte, og ikke praple i vei om størrelsen på 'adamseplene'* sine :p

 

 

 

*Var det ikke det hun kalte dem?

Det var det hun gjorde x) Skjønte ikke en dritt da hun begynte å bable om det, virket som hun trodde hun satt hjemme i sofaen og snakket med ei vennine elns. x)

Lenke til kommentar

Vel, å si at det er en vits blir vel å ta litt hardt i. Var vel rundt 1,5 mill som så på, så man kan vel ikke si at det er en vits. Blir som å si at United er et dårlig lag, fordi du ikke liker dem.

 

Men kommenteringen var begredelig, og jeg tviler på at hun kommenterer neste års finale. Om det blir kommentering i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Synes du sangene var av et noenlunde nivå? Sceneshowene var jo også til å le av. Det lille jeg fikk med meg av MGP i år var av forferdelig kvalitet. At 700 millioner ser dette er for meg helt uvirkelig. Det er en grunn til at folk nå sier at problemet til Rybak blir å etablere seg som en seriøs musiker.

 

Nå skal jeg være ærlig og si at jeg ikke tåler hverken stemmen eller tryne på Rybak.

Endret av CK_
Lenke til kommentar

Det er fascinerende at det norske folk/mannen i gata/the hoopleheads finner det for godt å mobbe noen i senk på grunn av noe uviktig DRITT som Melodi Grand Prix. Det er virkelig verdt det. Stå på!

 

Tenk at Synnøve Svabø "ødela" dette flotte, politiske, glattpolerte, kommersielle "familieshowet" med "grisepreik"! Tenk på alle barna som måtte høre på alt dette grisepreiket som er 1/100 så grovt som det språket de selv fører til daglig!

Lenke til kommentar

Svabø gjorde for det meste en tålelig god jobb, de to semifinalene og finalen sett under ett (ja, jeg så på hele greia, jeg har de siste par årene fått en slags morbid interesse for Grand Prix). Hun hadde en uhøytidelig stil, og fikk inn noen gode poenger her og der.

 

Dessverre var det mye dårlig også.

- Gjenbruk av poenger fra semifinalene i finalen (dårlig fantasi?)

- Hun kunne ha spart seg alle henvisningene til Hitler og andre verdenskrig

- Den servile logringen for Sveriges elendige disco-opera-bidrag var rimelig latterlig med tanke på all den syrlige kritikken som haglet over de fleste andre bidragene på samme kvalitetsnivå, men jeg antar at kritikk av Sverige er forbudt, jfr. oppstyret rundt Jostein Pedersens kommentar om Sveriges bidrag i '03

- Telefonintervjuene var malplasserte og fullstendig ubrukelige

- Etterhvert som avstemningen skred fram ble hun mer og mer hyperaktiv, og det toppet seg i at hun overdøvet Norges stemmegivning med 100% uninteressant babbel

 

Alt i alt, på en skala fra 1 til 12 blir det 3 poeng til Synnøve Svabø. Greit nok, tilløp til kvalitet, men helheten blir for dårlig.

Lenke til kommentar
Vel, å si at det er en vits blir vel å ta litt hardt i. Var vel rundt 1,5 mill som så på, så man kan vel ikke si at det er en vits. Blir som å si at United er et dårlig lag, fordi du ikke liker dem.

 

Men kommenteringen var begredelig, og jeg tviler på at hun kommenterer neste års finale. Om det blir kommentering i det hele tatt.

 

var ny norsk seerrekord med 2,2 mill som så MGP i år faktisk :)

Lenke til kommentar
Synnøve lagte MPG!

Hadde aldri brukt over tre timer på sjeleløs euro-pop om det ikke hadde vært underholdningsverdien av Svabø!

 

Samme situasjon for meg og. Hadde heller sittet på rommet mitt og geeka et gammelt pc-spill eller noe :p hvis det hadde vært en av de tidligere trege kommentatorene.

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar
Det er fascinerende at det norske folk/mannen i gata/the hoopleheads finner det for godt å mobbe noen i senk på grunn av noe uviktig DRITT som Melodi Grand Prix. Det er virkelig verdt det. Stå på!

 

Tenk at Synnøve Svabø "ødela" dette flotte, politiske, glattpolerte, kommersielle "familieshowet" med "grisepreik"! Tenk på alle barna som måtte høre på alt dette grisepreiket som er 1/100 så grovt som det språket de selv fører til daglig!

 

Er ikke snakk om at språket var for grovt. Men "Skal vi knulle, Helga?", har bare så utrolig lite med MGP (eller annen tv for den saks skyld) å gjøre. Selv om du ikke liker MGP, så betyr ikke det at det er noe "uviktig dritt", for det var tross alt 2.2 mill (Colb) som så på.

 

For å snakke i et språk alle her forstår, hun var 60% av tiden off topic.

Gjør du en feil på jobben, får du negative sanksjoner fra arbeidsgiver og en eventuell tredjepart. I Svabøs tilfelle er denne tredjeparten 2.2 millioner mennesker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...