Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Jeg så ikke på, men spør dere meg så må ALT være bedre en den ekle stemmen til "GP-Jostein". Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Prøver spørre det jeg jeg har spurt før en gang, men som ingen noen steder ser ut til å kunne svare på: Hva het han som kommenterte før J Pedersen? Det er en som har vært involvert i GP også etterpå, en produsent/tekniker eller noe sånt. En langhåra litt eldre kar. Noen som vet hvem jeg mener? Syntes faktisk han kommenterte veldig bra jeg. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Vil tro du finner det du leter etter her. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Jeg så ikke på, men spør dere meg så må ALT være bedre en den ekle stemmen til "GP-Jostein". Du tar så feil... For å si det sånn: jeg hadde mareritt i natt Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Ich habe ein tenniz-zokk in mein bh! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Herre jesus.. jeg angrer på at jeg så på. Jeg kan garantere at alle på dette forumet kunne gjort en bedre jobb enn det Svabø gjorde i går. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Ja Om noen her inne er stumme, please send inn søknad til NRK asap Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Det er ikke nødvendig, Synøve skal flytte til Sverige. Hun skal forresten også stappe tennissokkene langt ned i halsen. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Så fikk vi 17. Mai-glede i år også Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hun snakket mye ja, men det kunne jeg overlevd om hun ikke hadde sagt så veldig mye dumt. Uansett. NRK har mange kanaler. Hva med å kjøre med kommentator på en og originalsendingen på en annen så vi får se programmet slik det var tenkt fra produsentens side? Forresten, noen som vet om de brukte kommentator i russland også? og vil vi bruke kommentator som snakker over programlederne når vi kjører det her i norge? Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Det at hun snakket så mye som hun gjorde da Stian Barsnes Simonsen kom og skulle dele ut poengene fra Norge, ser jeg på som totalt uforskammet. Vi var en liten gjeng som satt og så på MGP i går, og alle var enige om at om vi hadde hatt litt Gaffa-teip innen rekkevidde, så... Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Prøver spørre det jeg jeg har spurt før en gang, men som ingen noen steder ser ut til å kunne svare på: Hva het han som kommenterte før J Pedersen? Erik Diesen kommenterte i mange år. Jostein P. debuterte i -94, året før var det iallfall Leif Erik Forberg. Står en del på Wikipedia (of course ) Endret 17. mai 2009 av fjellreven1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Det at hun snakket så mye som hun gjorde da Stian Barsnes Simonsen kom og skulle dele ut poengene fra Norge, ser jeg på som totalt uforskammet. Vi var en liten gjeng som satt og så på MGP i går, og alle var enige om at om vi hadde hatt litt Gaffa-teip innen rekkevidde, så... "Åååh så søt han er i bunaden sin, også så stolt. :!: " Synse Synnøve Svabø var morsom jeg Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Det irriterer meg at jeg ikke klarte å regne og kommentere samtidlig, sier Svabø. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Prøver spørre det jeg jeg har spurt før en gang, men som ingen noen steder ser ut til å kunne svare på: Hva het han som kommenterte før J Pedersen? Erik Diesen kommenterte i mange år. Jostein P. debuterte i -94, året før var det iallfall Leif Erik Forberg. Står en del på Wikipedia (of course ) Fant ingenting på NRK sidene og ingenting på Wikipedia. Det står mange steder at Pedersen begynte i 1994. Han her jeg mener kommenterte en masse ganger. Jeg tror nesten hele 70, 80 og kanskje begynnelsen av 90-tallet. Men det står ingen steder hvem det var. Tror ikke han kommenterte noenting annet enn akkurat de int. finalene i GP. Og som nevnt tror jeg han var en teknisk leder eller noe sånt, ganske ukjent person. Irriterer meg bare så forbasket å ikke finne ut hva han het Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) "Åååh så søt han er i bunaden sin, også så stolt. :!: " Synse Synnøve Svabø var morsom jeg Hun dummet seg ut. Så enkelt er det. Endret 17. mai 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 -JADDAAAA - SKAL VI KNULLE HELGAAAAAAA!!!? -Endelig, vi klarte det Hitler ikke klarte i 1941! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Prøver spørre det jeg jeg har spurt før en gang, men som ingen noen steder ser ut til å kunne svare på: Hva het han som kommenterte før J Pedersen? Erik Diesen kommenterte i mange år. Jostein P. debuterte i -94, året før var det iallfall Leif Erik Forberg. Står en del på Wikipedia (of course ) Har funnet ut hvem det var. Han het John Andreassen -JADDAAAA - SKAL VI KNULLE HELGAAAAAAA!!!?-Endelig, vi klarte det Hitler ikke klarte i 1941! Sa hun det første der..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå