Gå til innhold

Synnøve Svabø... gi oss en annen

garvern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøver spørre det jeg jeg har spurt før en gang, men som ingen noen steder ser ut til å kunne svare på: Hva het han som kommenterte før J Pedersen?

Det er en som har vært involvert i GP også etterpå, en produsent/tekniker eller noe sånt. En langhåra litt eldre kar. Noen som vet hvem jeg mener?

Syntes faktisk han kommenterte veldig bra jeg.

Lenke til kommentar

Hun snakket mye ja, men det kunne jeg overlevd om hun ikke hadde sagt så veldig mye dumt.

Uansett. NRK har mange kanaler. Hva med å kjøre med kommentator på en og originalsendingen på en annen så vi får se programmet slik det var tenkt fra produsentens side?

Forresten, noen som vet om de brukte kommentator i russland også? og vil vi bruke kommentator som snakker over programlederne når vi kjører det her i norge?

Lenke til kommentar

Det at hun snakket så mye som hun gjorde da Stian Barsnes Simonsen kom og skulle dele ut poengene fra Norge, ser jeg på som totalt uforskammet. Vi var en liten gjeng som satt og så på MGP i går, og alle var enige om at om vi hadde hatt litt Gaffa-teip innen rekkevidde, så...

Lenke til kommentar
Prøver spørre det jeg jeg har spurt før en gang, men som ingen noen steder ser ut til å kunne svare på: Hva het han som kommenterte før J Pedersen?

Erik Diesen kommenterte i mange år. Jostein P. debuterte i -94, året før var det iallfall Leif Erik Forberg. Står en del på Wikipedia (of course ;) )

Endret av fjellreven1
Lenke til kommentar
Det at hun snakket så mye som hun gjorde da Stian Barsnes Simonsen kom og skulle dele ut poengene fra Norge, ser jeg på som totalt uforskammet. Vi var en liten gjeng som satt og så på MGP i går, og alle var enige om at om vi hadde hatt litt Gaffa-teip innen rekkevidde, så...

"Åååh så søt han er i bunaden sin, også så stolt. :!: "

Synse Synnøve Svabø var morsom jeg :)

Lenke til kommentar

Erik Diesen kommenterte i mange år. Jostein P. debuterte i -94, året før var det iallfall Leif Erik Forberg. Står en del på Wikipedia (of course ;) )

Fant ingenting på NRK sidene og ingenting på Wikipedia. Det står mange steder at Pedersen begynte i 1994.

Han her jeg mener kommenterte en masse ganger. Jeg tror nesten hele 70, 80 og kanskje begynnelsen av 90-tallet. Men det står ingen steder hvem det var.

Tror ikke han kommenterte noenting annet enn akkurat de int. finalene i GP. Og som nevnt tror jeg han var en teknisk leder eller noe sånt, ganske ukjent person.

Irriterer meg bare så forbasket å ikke finne ut hva han het :wallbash:

Lenke til kommentar

Har funnet ut hvem det var. Han het John Andreassen

s667986293_9604.jpg

-JADDAAAA - SKAL VI KNULLE HELGAAAAAAA!!!?

-Endelig, vi klarte det Hitler ikke klarte i 1941!

Sa hun det første der..? :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...