Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Anbefaler at alle blir med i facebookgruppen mot henne og sender en klage til NRK på http://www.nrk.no/kontakt/ så vi blir kvitt den sinnsvakt irriterende kommenteringen. Seriøst? Hvem gidder å lage en jævla facebookgruppe om det? Luksusproblem, get a life. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Noe gikk galt (feilkode 503) årsaken kan være at * veldig mange prøver å nå våre sider samtidig * oppgraderinger pågår * vi klikket Hahaha... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Var det virkelig så ille? Har ikke sett TV i kveld. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Langt ifra så ille som folk skal ha det til. Slike kommentatorer gjør det bare mindre smertefullt når vi går igjennom de dårligste landene, samtidlig som hun laget litt mer liv. Eneste jeg kunne ha klaget på, var når hun overdøvde Stian under avstemningen. Lenke til kommentar
Art Vandelay Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hu var sykt plagsom. Unødvendig med en kommentator i det hele tatt. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Heller Jostein Pedersen som tipser oss om når vi skal ta dopause, enn Synnøve Svabø som tipser oss om sin egen dopause. Lenke til kommentar
Antania Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Synnøve burde stenges inn på et lydtett rom med avspilling av MGP, med seg selv, på repeat i det uendelige! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 synes svabø gjorde en god jobb jeg. En mer livlig ECV kommentator skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 synes svabø gjorde en god jobb jeg. En mer livlig ECV kommentator skal du lete lenge etter. Akkurat det som er problemet. Jeg vil høre poengutdelingen, ikke en manisk jeg-tror-jeg-er-morsom-og-kul-kommentator. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Jeg sier bare takk og lov for SVT1!! Jeg pleier ikke å se eller følge med på MGP, men når jeg for engangs skyld skulle se dette, så setter NRK den avdanka skrulla til lede programmet. Tragisk!! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Mange reagerer på at hun pratet for mye og for mye tull. Men det syns jeg Pedersen også gjorde. Men det jeg reagerte på, var de stadige pillene hun kom med mot FRP og høyresida i Norsk polikk, mens hun forherliget Stoltenberg og regjeringen. Slikt er vel ikke tillatt av en NRK kommentator..? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Haha, svenske kommentatorer var mykje betre, gullkornet kom når norge skulle stemme: "Ja, no har Sverige sjanse til å vinne!" (sarkastisk) "Jepp, heile 4 poeng fra Norge! Kanskje vi går rett til topp!" Så kom den store poengoversikta "Nope, ser ikkje ut til at vi vann likevel." Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 En mentalt forstyrret jente som alene ødlegger programmet, vertfall den følelsen jeg fikk etter kvalikken med Norge. Så desverre (heldigvis) ikke MGP igår. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Var mange dårlig valg av NRK når det gjelder denne sendingen, og spesiellt under resultatene. Ikke bare skravla Svabø svada ut av en annen verden og overdøvde det som var, og så skulle de jo like godt dra inn gud og hvermann av avdanka MGP kjendiser til intervjuv mens land ga sine stemmer. Ble jo en eneste stor skrapete telefonlinje konsert i stedet for å la oss følge med på hva hva som skjedde på scenen. Håpløst Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Må dere alltid syte for alt? Er det så faens vanskelig å bare slå av tv? Det er utrolig hvor mye grinete svette skaller som finnes på Internett for tiden. MGP er en ganske stor hendelse, som mange vil se. Er ikke rart om folk blir grinete av skravlinga til j... kjerringa. Da skulle vel igrunn Mute knappen være ypperlig å ha. At det taes kaka når det gjelder syting, over alt mulig er iallefall ikke å se bort ifra. Den ble mye brukt også. Mellom sangene. Selv hadde jeg trodd at det skulle være unødvendig, men neida. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Har ikke sett MGP siden "GP jostein" forsvant og ser det ikke før han er tilbake. få folk som er så morsome som han. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Må dere alltid syte for alt? Er det så faens vanskelig å bare slå av tv? Det er utrolig hvor mye grinete svette skaller som finnes på Internett for tiden. MGP er en ganske stor hendelse, som mange vil se. Er ikke rart om folk blir grinete av skravlinga til j... kjerringa. Da skulle vel igrunn Mute knappen være ypperlig å ha. At det taes kaka når det gjelder syting, over alt mulig er iallefall ikke å se bort ifra. Den ble mye brukt også. Mellom sangene. Selv hadde jeg trodd at det skulle være unødvendig, men neida. Nå ville jeg også høre hva kommentatorene sa, og hva representantene for hvert land når de delte ut poeng sa, så mute knappen var da ganske ubrukelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Ja, om man ville høre noe annet, så ble det med Svabø på kjøpet. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Må dere alltid syte for alt? Er det så faens vanskelig å bare slå av tv? ..................... I prinsippet et elendig debatt-innspill, like usaklig som "Hallo, vi lever i 2009". Endret 17. mai 2009 av fjellreven1 Lenke til kommentar
Nerdejente Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Haha, svenske kommentatorer var mykje betre, gullkornet kom når norge skulle stemme: "Ja, no har Sverige sjanse til å vinne!" (sarkastisk) "Jepp, heile 4 poeng fra Norge! Kanskje vi går rett til topp!" Så kom den store poengoversikta "Nope, ser ikkje ut til at vi vann likevel." Ja, dette må være toppen av kransekaken eller hva? (sarkastisk) Nei, jeg må igjen få si at svabø var helt rå i går. Fantastisk. Og dette vil nok føre til at en større del av befolkningen benker seg foran skjermen i årene som kommer. Med dette tenker jeg på den yngre delen av befolkningen som ikke tar seg selv så høytidelig. At det detter ut skjellsord og jantelover er og blir helt patetisk og lavmål. Godt dere hadde sveriges kanal som et annet alternativ, så vi andre kunne glede og more oss over frekke og vittige kommentarer og trimmet magemusklene. At folk atpåtil oppretter hat-grupper på facebook vitner jo bare om hvor høye på pæra enkelte er. Ta dere en pille, ro ned og skift kanal, eller enda bedre, skift den gammeldagse innstillingen. Ser ut som samtlige har en overdose av PMS her:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå