Gå til innhold

GAME - en bra Spillbutikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min mening med GAME butikken er at den er svindel.

Var nettopp ned til butikken og skulle skifte 4 jæv** bra brukte spill, toppen 2mnd gammel. (PS3)

Far Cry 2, Mirror's Edge, FIFA10 og Need For Speed Undercover. Tilsammen kostet de ca 1500 kroner.

Da jeg spurte hvor mye jeg fikk for de spillene sa de "210 kr". :hmm::nei:

Det går fa** meg ikke an! I hylla er det gammlere spill til en pris på 500kr.

For en butikk!

For et terningkast på 2 ifra meg... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Du har bare ikke skjønt hvordan det fungerer. Klart de har spill i brukthyllene som koster 4-500kr, men det betyr ikke at den som leverte spillene FIKK 4-500 kroner. De har en standardpris til folk som selger spill, og mangedobler den i hylla. Du skal jo ikke kunne drive butikk på deres bekostning.

Å selge spill til bruktsjapper har ALDRI vært noe god fortjeneste.

Lenke til kommentar
Du har bare ikke skjønt hvordan det fungerer. Klart de har spill i brukthyllene som koster 4-500kr, men det betyr ikke at den som leverte spillene FIKK 4-500 kroner. De har en standardpris til folk som selger spill, og mangedobler den i hylla. Du skal jo ikke kunne drive butikk på deres bekostning.

tror du er enig at 1500,- til 210,- er overdrevent...

Lenke til kommentar

tror du er enig at 1500,- til 210,- er overdrevent...

Der er sånn livet er ;) Du ville nok gjort det samme om du visste hvor lite man ellers hadde tjent på å selge brukte spill...

Men det er litt overdrevent, ja...

Lenke til kommentar

Var nettopp ned til butikken og skulle skifte 4 jæv** bra brukte spill, toppen 2mnd gammel. (PS3)

Far Cry 2, Mirror's Edge, FIFA10 og Need For Speed Undercover. Tilsammen kostet de ca 1500 kroner.

For en butikk!

Fikk du 210,- for de fire nevnte spillene? Fifa10 alene er verdt ca 300,- Så her må du ha hørt veldig feil, eller så blander du feil Fifa. http://viewer.zmags.com/publication/434183ac#/434183ac/76

Lenke til kommentar

For en butikk!

Fikk du 210,- for de fire nevnte spillene? Fifa10 alene er verdt ca 300,- Så her må du ha hørt veldig feil, eller så blander du feil Fifa. http://viewer.zmags.com/publication/434183ac#/434183ac/76

Nei 210 norske kroner. 100% sikker på at han sa 210 kr.

Btw; Det var null riper i CD'en. Men jeg tror han i kassen var litt "spesiel".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Handler på Game i Molde jeg og. Elsker bonussystemet dems, men må si jeg ikke er verdens største fan av utvalget. Føler det bare er nye spill og bestselgere der. Men mulig det bare er meg :) Handler til Xbox btw

Lenke til kommentar

Kjøpte nytt "Rock Band 1" til PS3 for 279,- i en Game butikk for noen uker siden og det var den beste prisen jeg har sett i en fysisk butikk for dette spillet.

Har nå nettopp bestilt "Modern Warfare 2" til PC fra game.no (399,-)og det var den billigste prisen jeg fant overhodet sålangt på internett i norge. (Prisen er inkl. frakt).

Om leveringstiden er bra og prisene vil være de samme lave fremover vil jeg trolig benytte game.no for alle fremtidige kjøp.

Endret av Vice
Lenke til kommentar
Kjøpte nytt "Rock Band 1" til PS3 for 279,- i en Game butikk for noen uker siden og det var den beste prisen jeg har sett i en fysisk butikk for dette spillet.

Har nå nettopp bestilt "Modern Warfare 2" til PC fra game.no (399,-)og det var den billigste prisen jeg fant overhodet sålangt på internett i norge. (Prisen er inkl. frakt).

Om leveringstiden er bra og prisene vil være de samme lave fremover vil jeg trolig benytte game.no for alle fremtidige kjøp.

Så de har endelig fått opp en norsk nettside :) Jeg har ikke fått det med meg før nå...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå tuller du fælt. 510 kroner får du for spillene. Står her i kassa nå, så du har rett og slett hørt veldig feil.

Far Cry 2 har vi hyllene fulle av, Mirror's Edge koster 159 kroner og tar for det meste opp plass. Fifa10 får du som noen sier 300kr for, mens NFS Undercover er det et under at vi i det hele tatt tar i mot.

Alle spillene, med unntak av Fifa, er over et år gamle og selger forholdsvis dårlig. At du kaller oss som jobber her "spesiell" vil jeg gjerne ha meg frabedt - det er ikke vi som styrer prisene.

Hilsen Erik, Game Trondheim

Lenke til kommentar

Så de har endelig fått opp en norsk nettside :) Jeg har ikke fått det med meg før nå...

Spillet jeg bestilte på søndagen ble forøvrig postlagt på mandag og jeg fikk det levert på releasedagen tirsdag. Ikke noe å utsette der så kommer til å sjekke game.no for neste spillkjøp.

Lenke til kommentar

Nå tuller du fælt. 510 kroner får du for spillene. Står her i kassa nå, så du har rett og slett hørt veldig feil.

Far Cry 2 har vi hyllene fulle av, Mirror's Edge koster 159 kroner og tar for det meste opp plass. Fifa10 får du som noen sier 300kr for, mens NFS Undercover er det et under at vi i det hele tatt tar i mot.

Alle spillene, med unntak av Fifa, er over et år gamle og selger forholdsvis dårlig. At du kaller oss som jobber her "spesiell" vil jeg gjerne ha meg frabedt - det er ikke vi som styrer prisene.

Hilsen Erik, Game Trondheim

Siden du jobber på Game: Kan du være så snill å sjekke hva man kan få for Fifa 09 til PS3? :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...