Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2010 i Norge


Latias

Anbefalte innlegg

...Men det har vel en del å si at artisten faktisk kan synge...

 

Det er vel om å gjøre å lage det beste helhetsinntrykket, vil jeg si.

Husker ikke om det var Tyrkia, Hellas eller noe sånt, men var ihvertfall en låt som vant for en 5-6-7 år siden som var sunget så surt at det var helt krise. Jeg tror nok sceneshowet og karismaen til hovedvokalisten er det som er utslagsgivende; sangstemmen, produksjonen av musikken og selve låtmaterialet har lite å si.

Endret av Dellers
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er Norge tilbake hvor de hører til, den nedre delen av resultatlista. Vi fikk ihvertfall ikke null poeng da. Det er jo en liten trøst

 

 

vi hører ikke til på den nedre delen av resultatlisten. vi har to seire på kort tid i mgp.

og vi har gode artister! Tone, Maria, Rybak, Muri, og mange flere...Håper alle disse deltar i mgp neste år...Jo flere av de gode sangerne som deltar, jo større sjanse har vi for å vinne eurovision!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

vi hører ikke til på den nedre delen av resultatlisten. vi har to seire på kort tid i mgp.

og vi har gode artister! Tone, Maria, Rybak, Muri, og mange flere...Håper alle disse deltar i mgp neste år...Jo flere av de gode sangerne som deltar, jo større sjanse har vi for å vinne eurovision!

:!:

 

Idol-Tone er sikkert den peneste kjendisen i Norge (med hard konkurranse fra Jenny Skavlan), men hun eier ikke sangstemme. Tviler på at de vi hadde vunnet ESC med henne. :!:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

vi hører ikke til på den nedre delen av resultatlisten. vi har to seire på kort tid i mgp.

og vi har gode artister! Tone, Maria, Rybak, Muri, og mange flere...Håper alle disse deltar i mgp neste år...Jo flere av de gode sangerne som deltar, jo større sjanse har vi for å vinne eurovision!

:!:

 

Idol-Tone er sikkert den peneste kjendisen i Norge (med hard konkurranse fra Jenny Skavlan), men hun eier ikke sangstemme. Tviler på at de vi hadde vunnet ESC med henne. :!:

 

 

:!: Beklager altså, men da er meningen din og de andre som skriver under deg, latterlig!

 

Skryt

 

Utdrag:Orbison fattet stor interesse for Tone, og uttalte til flere medier at hun har potensial til å gjøre det bra på det amerikanske markedet.

 

en annen artikkel med sitat: -Jeg har spilt «Butterflies» for flere av mine låtskrivere og produsenter, veldig dyktige personer som har hatt mange førsteplasser i USA, og de var imponert over både låten og Tones stemme. De mente den definitivt er en hit. En nummer 1-hit. Dessuten har hun et utseende som vil bli lagt merke til.

 

Hvordan fikk du det du skriver for deg Latias? Hun kom i fjor rett bak Rybak som vant mgp.

 

Hun har blitt signert til motown og hun skal jobbe med Simon Fuller og det er ikke bare fordi han er kompis med David Eriksen.

 

Jeg skjønner ikke noe av kommentaren din, men det skal du selvfølgelig få lov til å mene...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

det er nå plassering jeg tenker på da ;) . Rybak vant ESC, i ettertid har han ikke fått til de store resultatene. Selv om det sikkert har gått bort litt tid med alt han har gjort av reklame, o.l. Føler ikke det er så mye å henge seg opp i at han vant mgp, føler det drar litt vekk fokuset på Tone som vi nå diskuterer...

Lenke til kommentar

Haha, herlig poeng Henrik. :!:

 

Step_up, smaken er som baken. Dersom du mener at følgende sanger blir sunget av en perfekt sangstemme, får du gjerne mene det.

 

http://www.youtube.com/watch?v=tfiqTOCIv6k

http://www.youtube.com/watch?v=QT2g4jebOFs

 

Som sagt, blant de deiligste kjendisene i Norge, men sangstemmen må hun jobbe ganske mye med hvis hun skal komme til det nivået du snakker om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...